شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام یوسف جمالی

حوزه/ سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر گفت: در حال حاضر تعداد هزار و ۷۳۵ خادمیار در استان در سامانه ثبت نام کردند که بوشهر با ۴۱۸ خادمیار بیشترین افراد را در بین شهرستان‌های استان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، نشست رابطین شهرستانی و سر رابطین کانون های موضوعی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان بوشهر، صبح امروز در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف جمالی در این نشست، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم، ساختار تشکیل نمایندگی آستان در شهرستانها است که شاکله آن را سر رابطین تشکیل می‌دهند لذا در اولویت اول استقرار این سر رابطین بسیار مهم است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر گفت: رابطین باید هیئت اندیشه ورز خود از افراد نخبه و متخصص تشکیل دهند و این هیئت اندیشه ورز توانایی تحلیل مباحث را داشته باشد.

وی افزود: شاکله اصلی دفتر آستان قدس رضوی خادم یاری است و خادم یار وقتی ثبت نام کرد باید برای او دوره توجیهی برگزار شود و بعد از توجیه، کارهای گزینش صورت می‌گیرد و پس از آن می بایست رابطین آنها را تایید کنند.

حجت الاسلام جمالی نسبت به جذب موقوفات تاکید کرد و اظهار داشت: باید به سطحی برسیم که آستان قدس رضوی از نظر نیازمندیها تامین کننده نیازهای خود باشد.

وی افزود: در حال حاضر ۲۵ کانون موضوعی فرهنگی و امداد و مستضعفین وجود دارد که از این تعداد ۱۵ کانون مربوط به فرهنگی و شش کانون مربوط به امداد و مستضعفین و چهار کانون در قالب سایر کانون ها فعالیت می کنند.

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر ابراز داشت: در حال حاضر تعداد هزار و 735 خادمیار در استان در سامانه ثبت نام کردند که بوشهر با ۴۱۸ خادمیار بیشترین افراد را در بین شهرستان‌های استان دارد.

گفتنی است، توضیح کلیات خادمیاری و معرفی کانون های فرهنگی توسط معاون خادمیاری و فرهنگی، توضیح پیرامون معاونت امداد مستضعفین و معرفی کانون های مربوطه توسط معاون امداد مستضعفین و  تشریح مباحث گزینشی و ارائه گزارش و معرفی توسط سر رابطین کانون های موضوعی و پرسش و پاسخ از جمله برنامه‌های این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha