سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام عابدینی

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: امام خمینی (ره) فرمودند تا بانگ لا اله الا الله و محمد رسول الله در جهان طنین نیفکند مبارزه هست و هر جا که مبارزه هست، ما هم هستیم و امروز می‌بینیم نظام اسلامی به عظمتی رسیده است که در منطقه تصمیم‌گیرنده و در جهان اثرگذار است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم «گلبانگ انقلاب اسلامی» گفت: باید تبریک بگوییم به خاطر داشتن فرزندانی که نسل چندم انقلاب هستند اما شور و احساس انقلابی در آنها موج می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای سرودهای انقلابی و بیان کلمه زیبای انقلابی لبیک یا حسین(ع) که در سرود خود گنجانده بودید، پدران و نسل انقلابی سال 57 را مطمئن می‌کند که شما ادامه دهنده راه آنها هستید.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: پیش از انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها قصدشان بر این بود که مردم ما را کوچک نشان می دادند و بزرگی ما برای آنها تلخ و ناگوار بود. امام خمینی(ره) در مقابلِ رفتارِ بی ادبانه و مستکبرانه آمریکایی‌ها تلاش می‌کرد ملت را با عظمت نشان دهد و آنها را کوچک بشمارد.

 استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اینکه امام می‌فرمودند ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم، بخاطر این بود که خوی متکبرانه آنها شکسته شود. اینکه فرمودند ما انقلاب را به همه جهان صادر می‌کنیم، برای این بود که به آمریکایی‌ها نشان دهند ما روی شما حسابی باز نمی‌کنیم و ارزشی برای شما قائل نیستیم.

 رئیس شورای حوزه علمیه قزوین  اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند تا بانگ لا اله الا الله و محمد رسول الله در جهان طنین نیفکند، مبارزه هست و هر جا که مبارزه هست، ما هم هستیم و امروز می‌بینیم نظام اسلامی به عظمتی رسیده است که در منطقه تصمیم‌گیرنده و در جهان اثرگذار است.

 امام جمعه قزوین عنوان کرد: امروز ما تصمیم گرفتیم آمریکا و هم پیمانانش را از سوریه و عراق بیرون کنیم. ما تصمیم گرفتیم مردم یمن بر آمریکا و عربستان پیروز شوند و این اتفاق افتاد. ما تصمیم گرفتیم مقاومت اسلامی در کشورهای اسلامی هر روز محکم‌تر از گذشته به پیروزی نزدیک شود و این اتفاقات مهم محقق شده است.

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین بیان کرد: باید به پاس این همه موفقیت‌های بزرگ به خودمان تبریک بگوییم، چرا که نسل چندم انقلاب ما هم همان شعار انقلاب 57 را زمزمه می‌کند؛ باید هم همین گونه باشد، زیرا راه ما راه امام حسین(ع) است و ما لبیک گویان ندای حسینی(ع) و منتظران ظهور منجی عالم بشریت(عج) هستیم و لازم است با قدرت پای کار بمانیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha