جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: نظام اسلامی یعنی نظام خدمت برای خلق خدا و در این نظام اسلامی همه عبد خدا و خدمتگزار مردم هستند، لذا مسئولان باید همه این شیوه را دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، پیش از ظهر امروز در دیدار سر رابطین کانون های آستان قدس رضوی استان بوشهر اظهار داشت: همه بزرگان آستان قدس اذعان دارند که استان بوشهر با سرعت و شتاب بیشتری کارها را پیش می‌برد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به ویژگی های حضرت امام رضا(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت رسول(ع) امام علی بن موسی الرضا(ع) را پاره تن خود عنوان کرده است.

وی افزود: امام رضا(ع) امام معیار است به این معنا که شما دست روی هر امام قبل از آن بگذارید پیروان آن چند دسته شده اند، اما هرکس امام رضا(ع) را به عنوان امام هشتم قبول داشته باشد قائل به دوازده امامی است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد:  از ویژگی های امام رضا(ع) این است که فرهنگ تشیع را جهانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در ادامه با تبریک دهه فجر و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران آمد تا رهرو راه امام رضا(ع) باشد؛ این انقلاب آمد تا در ایران اسلام ناب محمدی این را نهادینه کند و عدالت و پیشرفت برای کشور به ارمغان آورد و از آن طرف آمد که صدای انقلاب را به جهان برساند.

امام جمعه بوشهر اظهار داشت: ۴۰ سال است که مقاومت کرده ایم، اگر فقط همین را بگویم که انقلاب کاری نکرده و فقط ۴۰ سال است که موجودیت دارد همین کار بزرگی است آن هم در زمانی که آمریکا و جهان استکبار مشکلاتی را ایجاد می کنند.

وی افزود: کارهای بزرگ در آستان قدس صورت گرفته از جمله این‌که در سطح کشور یک میلیون نفر زائر اولی به مشهد مقدس مشرف شده‌اند؛ به برکت امام رضا(ع) کار های اشتغال زایی زیادی صورت گرفته و این معنای حقیقی نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نظام اسلامی یعنی نظام خدمت برای خلق خدا و در این نظام اسلامی همه عبد خدا و خدمت‌گزار مردم هستند؛ لذا مسئولان باید همه این شیوه را دنبال کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار تسریع و شتاب در انجام کارها شد و گفت: مردم باید طعم خدمات انقلاب را بچشند و یکی از ویژگی های آستان قدس جهادی عمل کردن است و کاغذ بازی در آن معنایی ندارد، اما باید طبق قانون عمل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha