پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هر یک از گزینه های دشمنان از جمله ترور، نفاق، نفوذ، جنگ نظامی و روانی و همچنین محاصره اقتصادی می تواند یک کشور را از پای درآورد، اما انقلاب اسلامی ۴۰ سال است که با این گزینه ها دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در دیدار با برخی از کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: در تمثیل های قدیمی می گویند به دست آوردن چیزی آسان، اما نگهداری آن مشکل است، در حالی که باید گفت به دست آوردن هدف مورد نظر آسان نیست و تلاش های بسیار کشیده می شود، زیرا آنچه ملت ایران اسلامی در 22 بهمن 57 به دست آورد کار خدا و معجزه ای الهی بود.

وی افزود: کشور ایران قبل از انقلاب، همه چیزش از جمله، پادشاه، مجلس ملی و رده های مختلف نظامی را بیگانگان تعیین می کردند و هیچ اموری در دست مردم قرار نداشت، حال چنین کشوری را چگونه می شد از دست بیگانگان خارج کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی کشور در آن زمان نیز به این گونه بود که از 12 ماه سال به اندازه یک ماه غله وجود داشت، خاطر نشان کرد: برای اینکه بنیان اسلامی شکل نگیرد، بلوک شرق که بدترین دشمن دیانت بود و لیبرال غرب که دارای یک نفاق بزرگ انسانی و دیانتی است با یکدیگر متحد شده بودند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب، استقلال و آزادی مردم هدیه ای از طرف خدا بود، ادامه داد: این انقلاب در مقطعی واقع شد که باید اتفاق می افتاد زیرا در قبل و بعد از آن امکان نداشت.

امام جمعه بیرجند اضافه کرد: قبل از انقلاب حرکاتی آغاز شد اما به نتیجه نرسید و بعد از انقلاب نیز شاهد قیام مردم در برخی از کشورهایی چون مصر بودیم که آن ها نیز نتواستند به نقطه مطلوب برسند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: دشمنان انقلاب در این سال ها از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند و به تعبیر خودشان همه گزینه ها را بر روی میز قرار داده‌اند، گزینه هایی که از همان روز اول مطرح بوده است.

وی یادآور شد: هر یک از گزینه های دشمنان از جمله ترور، نفاق، نفوذ، جنگ نظامی و روانی و همچنین محاصره اقتصادی می تواند یک کشور را از پای درآورد، اما انقلاب اسلامی 40 سال است که با این گزینه ها دست و پنجه نرم می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: توطئه های دشمنان کوه را از جایش می کَنَد و آنقدر نیز به کار خودشان خوش بین هستند که پس از شکست های بسیار باز هم از انجام پروژه های دیگر حرف می زنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان کرد: در دوران اصلاحات و فتنه 78 که دشمنان داخلی و خارجی براندازی نظام را دنبال می کردند و اعتبارات فراوانی نیز بر ضد ایران به تصویب رساندند، رئیس جمهور وقت آمریکا پس از شکست جمله ای زیبایی گفت و آن اینکه "مردم همه ی کشورها سعی می کنند تا نظام را سرنگون سازند و دولت مردان نمی گذارند، اما در ایران دولت مردان می خواهند نظام را سرنگون سازند و مردم نمی گذارند."

وی بیان داشت: آمریکا هنگامی که در صحرای طبس نیز شکست خورد، وزیر دفاعش طی مصاحبه ای گفت که "ما هیچگونه کوتاهی انجام ندادیم و تمامی امور را سنجیده بودیم اما رهبر انقلاب ایران هر دستی که بلند می کرد یکی از هواپیماهای ما سرنگون می شد."

امام جمعه بیرجند عنوان داشت: بعد از رسوایی فتنه 88 نیز وزیر خارجه انگلیس در مصاحبه ای بر قدرت الهی مهر تأیید زد و گفت" محاصبات ما هیچ نقصی نداشت اما چه کنیم که خدا هم ایرانی بود و شکستمان داد."

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: نگهدار و آفریننده این انقلاب، خداست، و نیروهای مسلح و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب یکی از جنود الهی است که امام راحل نیز در رابطه با آن می فرمایند " اگر سپاه نبود کشور هم نبود."

وی با اشاره به اینکه در دل سپاه نیز مسئله حفاظت و اطلاعات بسیار مهم و اساسی است، ادامه داد: حفاظت نیرویی است که سنگین ترین کارها را با ساده ترین هزینه‌ها حل می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: اگر چنانچه امور تحت نظر نباشد و فتنه ها صورت گیرد، قطعا کشور هزینه های زیادی متحمل خواهد شد، اما وقتی موضوعات سنجیده و محاسبه و در زمان مشخص اقدامات لازم انجام شود، نقشه دشمنان نقش بر آب می گردد، لذا شما از جایگاه مقدسی برخوردار هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطر نشان کرد: هر روز و هر ساعت به حفاظت و اطلاعات بر می گردد زیرا اگر یک ساعت غفلت شود مشکلات بسیاری به وجود می آید.

وی گفت: شما سربازان گمنام مولا هستید و امیدوارم که محفوظ باشید تا شرایط نامناسب دنیا پشت سر گذاشته شود و بشر نجات پیدا کند.

امام جمعه بیرجند در پایان با اشاره به اینکه استکبار جهانی امروز بدون هیچ جرمی افراد را می کشند؛ اما مدام حرف از حقوق بشر می زنند، گفت: هیچ کاری و هیچ خدمتی ارزشمندتر از این نیست که یک مظلوم را از زیر سلطه ظالم نجات داد.

 

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha