جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: دشمنان هر توطئه ای که در این سال ها بر علیه ملت ایران و ارزش های انقلاب اسلامی طراحی و اجرایی نموده، همه آنها با حضور بابصیرت ملت ایران و رهبری نقش برآب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در مراسم سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در جمع طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد امام از یک بینش بالا و نگاه بلندی برخوردار هستند که توانست در برابر رژیمی که خود وابسته به اجانب بود و هیچگاه  استقلال از خود نداشت به خوبی این کشتی انقلاب اسلامی را به ساحل نجات رهنمون سازد.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد:انقلاب اسلامی ایران به ر هبری حضرت امام خمینی(ره) بی تردید بزرگترین و شگفت انگیز ترین حادثه تاریخ ایران بود، چرا که پرونده سیاه رژیم شاهنشاهی با حضور به موقع ملت ایران و روحانیت  برای همیشه تاریخ بسته شد.

استاد حوزه علمیه قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بیان کرد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، رژیم صدا با همکاری کشورهای مختلف جنگی هشت ساله را علیه این ملت برنامه ریزی کردند، ولی رزمندگان دلاور ما با قدرت و توکل به خدا و ایمانی راسخ، توانستند در برابر این رژیم هم مقاومت و ایستادگی نمایند و حتی وجبی از این خاک مقدس در تصرف دشمنان نیفتد.

وی اظهار کرد: برای باورور شدن این انقلاب اسلامی خون های پاک و مطهری بر روی زمین ریخته شده که باید بتوانیم با تبعیت از فرمایشات رهبری، این مسیر نورانی را با موفقیت طی نماییم.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: آنچه امروز دشمنان از این کشور و دستاوردهای ارزشمند آن ترس و وحشت دارند، حضور جوانان ماست که امروز توانسته اند در عرصه های مختلف علمی، نقش موثری داشته باشند.

وی بیان کرد: ایران اسلامی در برابر متجاوزان به خوبی ایستاده و خواهد ایستاد، چرا که نسل امروز انقلاب اسلامی امثال شهید حججی ها و حجت اسدی ها را تقدیم نموده است.

 رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: دشمنان هر توطئه ای که در این سال ها بر علیه ملت ایران و ارزش های انقلاب اسلامی طراحی و اجرایی نموده، همه آنها با حضور بابصیرت ملت ایران و رهبری نقش بر آب شده است.

وی به مسئله نفوذ پرداخت وبیان کرد: امروز مسئله نفوذ در جامعه اسلامی بسیار جدی بوده که باید مراقب باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha