شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام یوسف جمالی- مدیر حوزه خواهران بوشهر

حوه/ سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر گفت: شبکه خادمیاران آستان قدس رضوی در استان در ۲۵ عرصه فعالیت و خدمت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی، پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در مسجد امام حسن مجتبی(ع) بوشهر گفت: شبکه خادمیاران آستان قدس رضوی استان در ۲۵ عرصه فعالیت و خدمت می کند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر اظهار کرد: شبکه خیرین، اشتغال، پزشکان، زیارت، وکلا، شعرا، کتاب و کتابخوانی، مبلغان، هنرمندان، خانواده، بانوان، خانواده شهدا، رسانه، فضای مجازی، دانشگاهیان، ورزشکاران و نوجوانان و وقف و نذر از جمله این کانون های فعالیت است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از هزار و ۷۳۵ نفر خادمیار از طریق سامانه ثبت نام کردند و برای آنها  دوره های توجیهی برگزار شده است.

حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: در حال حاضر دو هزار و ٣٠٠ زائر اولی که بستر زیارت برای آنها مهیا شد و با تلاش های صورت گرفته و برای انجام بهتر این کار، این امکان دو برابر شده است؛ همچنین در بحث حمایت از مستضعفین ارزاقی بین آنها پخش شده است که در این کار مشارکت مردمی و حمایت‌های خوبی صورت گرفته است.

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در بوشهر گفت: برگزاری جشن میلاد حضرت زینب(س) و دیدار با خانواده شهدا، مشارکت در برنامه های فرهنگی و فعالیت گروه های جهادی در قالب هشت گروه از مهمترین برنامه های آستان قدس رضوی بوده است و امیدواریم بتوانیم در بحث خدمت به نام امام رضا موفق باشیم.

حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: تمام کارهای خادمیاران تا زمانی که شخص در جای خود برای انجام مسئولیت مستقر شود از طریق سامانه انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha