شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دستاوردهای چهل ساله انقلاب

حوزه/ حجت الاسلام ابطحی مقدم، فرهنگ اسلامی را، راز ماندگاری انقلاب ایران دانست و گفت: امروز مشکلات منطقه، بدون حضور ایران حل نمی شود و نمی توانند قدرت بی بدیل ما را نادیده بگیرند.

حجت الاسلام ابطحی مقدم، مدیر مدرسه ی علمیه جعفریه قاین در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اشاره به  بزرگترین دستاورد های انقلاب، گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب این است که امروز ما در دنیا جایگاه ویژه ای داریم و  از هر لحاظ بخصوص شتاب علمی در جهان اول هستیم.

وی با اشاره به قدرت نظامی ایران  ادامه داد: امروزه مشکلات منطقه، بدون حضور ایران حل نمی شود و نمی توانند قدرت بی بدیل ایران را در منطقه نادیده بگیرند.

مدیر مدرسه ی علمیه جعفریه قاین با بیان پیشرفت های علمی کشور تصریح کرد: ما از کشورهای اروپایی از لحاظ صنعتی عقب هستیم، ولی این فاصله روز بروز کمتر می شود و امید است، با تدبیر و مدیریت بتوانیم روزی در این جهت هم جلو بیافتیم.

حجت الاسلام ابطحی مقدم، فرهنگ اسلامی را، راز ماندگاری انقلاب ایران بر شمرد و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در منطقه و حتی جهان الگویی برای مستضعفیان است،‌ که توانسته با دستان خالی و  تنها آموزه های دینی بیشتر مشکلات اجتماعی و آسیب ها را حل کند.

وی ادامه داد:‌ مشکلاتی که امروز در جامعه زخم بازکرده، نتیجه نفوذ تفکر غرب در ‌مدیران و کارشناسان است،‌ که برای حل مشکلات به راه حل های سوخته غرب پناه برده اند.

مدیر مدرسه علمیه جعفریه قاین، رسانه‌ها و فضای مجازی را ابزاری برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در حالی که دشمنان از فضای مجازی و ابزار های رسانه ای  برای سیاه‌نمایی علیه نظام اسلامی استقاده می کنند، ما نیز باید از همین زمینه  دستاوردهای چهل ساله انقلاب را به بهترین نحو  منتشر دهیم.

وی با اشاره به تاثیر روحانیون و منبرها در مساجد افزود:‌ طلاب و روحانیون باید در سخنرانی ها و جلسات مختلف نقش انقلاب را در زندگی مردم تحلیل و تبین نمایند،‌ چرا که همین امنیت در منطقه بزرگترین نعمت الهی است،‌که کشورهای عراق، سوریه،‌لبنان به واسطه کمک و یاری ایران اسلامی به آن رسیده اند.

حجت الاسلام ابطحی مقدم ادامه داد: امروز به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی،‌ جایگاه که آمریکا و اسرائیل در منطقه داشتند،‌ به خطر افتاده است و ان شاءالله به فرمایش مقام معظم رهبری مسلمانان به زودی در قدس نماز خواهند خواند و چنین اتفاقی خواهد افتاد.

 انتهای خبر/ ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha