شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسابقات قرآن و حدیث

حوزه/ مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث طلاب حوزه‌های علمیه کشور همزمان با سراسر کشور در تبریز برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی محمدی صیفار، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، گفت: مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث طلاب حوزه علمیه کشور روز پنجشنبه یازدهم بهمن، همزمان با سراسر کشور در تبریز برگزار شد.

وی افزود: این مرحله از مسابقات با حضور طلاب استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل در مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی و مدرسه علمیه ولیعصر(عج) تبریز در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ موضوعی آیات و روایات، معارف نهج البلاغه و حفظ برگزار گردید.

معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مراحل بعدی این مسابقات اسفندماه برگزار خواهد شد، گفت: ۴۳ نفر از طلاب در مسابقات قرآن و حدیث استانی حضور داشتند که سه رشته حفظ و موضوعی آیات و روایات، معارف نهج البلاغه و حفظ صرفاً در این مرحله برگزار می‌شود ولی منتخبین رشته های قرائت تحقیق و ترتیل به مرحله بعدی راه خواهند یافت.

حجت‌الاسلام محمدی در پایان صحبت‌هایش بیان داشت: با برگزاری مسابقات قرآن و حدیث می‌توان نسبت به شناسایی و استفاده از پتانسیل‌ها و استعدادهای موجود در سطح مدارس اقدام کرد.

گفتنی است؛ ثبت نام هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه در رشته های مختلف از دهم لغایت پایان دی ماه از طریق سایت معاونت تهذیب و تربیت انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha