شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024

 انقلاب اسلامی

حوزه/ هم‌زمان با آغاز جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه « مهدویت و انقلاب اسلامی» به همت معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در این مکان مقدس آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، ابراهیم صدوقی معاون فرهنگی این مکان مقدس در حاشیه آغاز به کار نمایشگاه « مهدویت و انقلاب اسلامی» اظهار کرد: با توجه به برگزاری همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی، مسجد مقدس جمکران به‌عنوان یکی از همکاران برگزاری این همایش ملی، نمایشگاهی را با عنوان مهدویت و انقلاب اسلامی با موضوع تبیین خدمات متقابل مهدویت و انقلاب، معرفی رویش‌های انقلاب و تبیین مباحث مهدوی را برپا کرده است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه بسترسازی برای ارائه آثار و محصولات مؤسسات فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی است که اکثراً مردمی بوده و به‌صورت آتش به اختیار فعالیت می‌کنند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت:بنیاد مهدی موعود(علیه‌السلام)، مرکز تخصصی مهدویت، ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی، موسسه سیره شهدا، موسسه بازی‌های یارانه‌ای ایرانی اسلامی، سپاه، بسیج، مجمع جهانی اهل‌بیت(علیهم‌السلام)، جامعه المصطفی العالمیه و دیگر گروه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در این نمایشگاه حاضر هستند.

صدوقی در پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از روز یازدهم بهمن‌ماه آغاز به کارکرد و تا 22 بهمن‌ماه در طول دهه فجر میزبان زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران، گروه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی و کاروان‌های راهیان جمکران در شبستان امام هادی(علیه‌السلام) خواهد بود.

 

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha