سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: سازمانهای حفاظت اطلاعات نظام جمهوری اسلامی نقش تعیین کننده ای در روند صیانت از دفاع از انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما روز شنبه در همایش گرامیداشت سالروز عملیات والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در قرارگاه منطقه ای سپاه نجف اشرف کرمانشاه، اظهار داشت: سازمانهای حفاظت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در همه نیروهای مسلح سازمانهایی منظم ، هوشمند و دلسوز می باشندکه یکی از ارکان قدرت این نظام به  شمار می آیند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه سازمان سیا آمریکا جدیداً طی اقدامی کلاس هایی را برای رئیس جمهور آمریکا در نظر گرفته است که بتواند ایران را بهتر بشناسد، گفت: آموزش ترامپ برای آشنایی با ایران اسلامی از آن جهت است که مبادا حرکتی غیر عاقلانه در مقابل ایران انجام دهد.

وی بالا بردن سطح اطلاعات عمومی رئیس جمهور آمریکا در قبال کشورمان را لازمه تصمیمات سنجیده تری دانست و گفت: چرا که هیئت حاکمه آمریکا به خوبی می دانند ایران یک قدرت بزرگ می باشد که باید مراقب رفتارشان با این کشور باشند.

آیت الله مصطفی علما با بیان اینکه همه می دانیم ایران قبل از انقلاب یکی از نوکرهای گوش به فرمان آمریکا بوده، گفت: به برکت خون شهدای والامقام و نیز تلاش و هوشمندی سازمانهای حفاظتی و اطلاعاتی چنین قدرت و عظمت را داریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: سازمانهای حفاظت اطلاعات نظام جمهوری اسلامی نقش تعیین کننده ای در روند صیانت از دفاع از انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس داشته اند.   

آیت الله مصطفی علما با اشاره به اینکه امروز در غول های رسانه ای جهان طوری تبلیغ می کنند که گویی جمهوری اسلامی ایران در وضعیت ضعف قرار دارد، گفت: 40 سال است پیش بینی می کنند که سال دیگر چنین نظامی وجود ندارد امام این خود دلیلی بر استواری نظام مقدس اسلامی است.

 وی با بیان اینکه چرا آمریکا و کشورهای قدرتمند غربی قصد تغییر رژیم سوریه را داشتند اما در واقعیت شکست خوردند، گفت: در اقتدار نظام اسلامی همین بس،چون رهبر فرزانه ما فرموده بودند: بشار اسد باید بماند همچنان نظام سوریه تحت حمایت ایران پا برجاست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه اظهار وجود ایران اسلامی در حمایت از مسلمانان مظلوم در مقابل جبهه استکبار وظیفه ذاتی ماست، گفت: باعث افتخار هر ایرانی است که نقش ما در منطقه برخلاف رژیم طاغون سرنوشت ساز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha