چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه فردوس

حوزه/ امام جمعه فردوس گفت: این نهضت شکوهمند و الهی که زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی بود را فراهم ساخت تا امروز در مسیر عزت و اقتدار به تحقق اهداف و آرمان‌های خود پیش می‌روند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت و گو با خبرنگار «حوزه»، در بیرجند، با بیان تفاوت انقلاب ایران با سایر انقلاب ها گفت: رهبری بی نظیر حضرت امام خمینی(ره) از دلایل مهم تفاوت انقلاب ایران با سایر انقلاب هاست، که با حمایت مردم و اعتقاد راسخ امام به سر منزل حقیقی خود رسید.  

وی پیروزی انقلاب اسلامی را سندی بر عزتمندی ملت ایران در برابر استکبار دانست و افزود: یکی از افتخارات و سند عزتمندی و شجاعت ملت بزرگ این سرزمین با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی و ظلم‌ستیزی به دست آمد و امروز سرمشق و الگو یی بی بدیل برای بیداری اسلامی در کشور های دنیا شده است .

 امام جمعه فردوس چهل سالگی انقلاب نشان از بلوغ و کمال این نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم مقاوم این کشور توانسند، با ایستادگی در پای آرمانهای اسلامی خود، صاحب عزت و کرامت در جهان شوند.

 حجت الاسلام بابایی انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز بیداری سایر کشور ها دانست و خاطرنشان کرد: این نهضت شکوهمند و الهی که زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی بود را فراهم ساخت، تا  امروز در مسیر عزت و اقتدار به تحقق اهداف و آرمان‌های خود پیش می‌روند و بدنیال خارج شدن از زیر سایه استکبار جهانی باشند

وی با بیان عمل به فرمایشات رهبری برای پایداری نظام جمهوری اسلامی، تاکید کرد: مردم باید به فرمایشات رهبری در خصوص اداره کشور عمل کنند، چرا که روشنگری و عمل به دستورات ایشان همواره پیروزی و موفقیت را بر مردم ایران به ارمغان آورده است.

وی افزود: اگر سخنان رهبری در خصوص  اقتصاد مقاومتی به درستی در جامعه پیاده شود، تمامی مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد؛ حفظ این دستآوردهای افتخار آفرین، نیازمند هوشیاری و وحدت بیشتر مردم و عملکرد و تدبیر مناسب تر مسولان کشور و نیز شناخت و رفع موانع پیش روی نظام جمهوری اسلامی است، اکنون که چهل سال پر افتخار از انقلاب شکوهمند اسلامی را پشت سر گذاشته ایم، باید با شهداء و ولایت پیمان ببندیم که تا پایان عمر در مسیر اسلام بوده و منحرف نشویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha