شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
غلامرضا شریعتی - استاندار خوزستان

حوزه/ شریعتی، با بیان اینکه مردم ایران ۴۰ سال حافظ ارزش‌های انقلاب بوده‌اند، گفت: در این ۴۰ سال تحریم‌ها و جنگ تحمیلی بر عزم راسخ ملت کار ساز نبوده و ما توانسته‌ایم در مقابل دشمنی‌های مستکبران با قدرت مقاومت و ایستادگی کنیم و حافظ استقلال سیاسی‌مان باشیم.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهارداشت: هم‌اینک دومین روز پیروزی انقلاب را در حالی پشت سر گذاشته‌ایم که دشمنان قسم خورده نظام، از هر اقدامی برای ممانعت از برگزاری جشن چهلم انقلاب فروگذار نکردند؛ اما به حمدالله شاهد آن هستیم که علارقم تحریم‌های شدید دشمنان، این روز بزرگ را همراه با هم‌میهنان عزیزمان جشن گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: تلاش دشمن و شعار و آرزوهایشان معطوف بر این بود که انقلاب اسلامی به پله چهلم نرسد، اما از دیروز با افتخار ویژه برنامه‌های فجر فاطمی ۹۷ را برگزار کرده‌ایم.

استاندار خوزستان، با بیان اینکه ۲۱ کارگروه برای اجرای بیش از ۵۰ هزار برنامه در استان خوزستان ساماندهی شده است، گفت: امیدواریم حلاوت و شیرینی دهه مبارک بر مردم عزیز، بیش از پیش نمایان باشد.

شریعتی تصریح کرد: همان‌طور که جهانیان شاهد هستند در این ۴۰ سال تحریم‌ها و جنگ تحمیلی بر عزم راسخ ملت کار ساز نبوده و ما توانسته‌ایم در مقابل دشمنی‌های مستکبران با قدرت مقاومت و ایستادگی کنیم و حافظ استقلال سیاسی‌مان باشیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم خداوند در این مسیر توفیق خدمت به مردم را ارزانی‌مان کند و که با پیروی از دستورات و راهبردهای مقام معظم رهبری، در مسیر خدمت‌رسانی به مردم خوزستان، موفق باشیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha