جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه علمیه

حوزه/ همزمان با دهه فجر نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله دستگاه های اجرایی مازندران، در ساری افتتاح شد.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران گفت: دستاوردهای چهل ساله دستگاه های اجرایی در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دستگاه های فرهنگی و بسیج در حسینه عاشقان سپاه کربلا استان برقرار است.

وی افزود: بخشی از دستاوردهای 40 ساله انقلاب در حوزه کاری دستگاه‌های فرهنگی و بسیج در 34 غرفه نمایشگاهی، در دو مکان مجزا در معرض دید مردم قرار داده شده است که حوزه علمیه مازندران نیز یک غرفه در این نمایشگاه دارد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، تبیین دستاوردهای چهل ساله نظام و تبیین کارآمدی انقلاب را یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: مردم از نزدیک می توانند بخشی خدمات و دستاوردهای چهل ساله نظام در این گونه نمایشگاه ها مشاهده کنند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که در شرایطی که دشمنان نظام تلاش می کنند خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب را نادیده بگیرند برگزاری چنین نمایشگاه هایی ضروری است، بیان داشت: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای تبیین صحیح دستاوردهای چهل ساله نظام است.

وی با بیان این که متأسفانه بسیاری از خدمات و دستاوردهای نظام آن طور که شایسته بود به مردم و نسل جوان نشان داده نشده است، افزود: بی شک برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند به بصیرت افزایی مردم و شفاف‌سازی برخی کارشکنی‌ها کمک مهمی کند.

گفتنی است؛ علاقمندان می‌توانند همه روزه و به‌مدت 10 روز کاری از امروز لغایت 22 بهمن‌ماه در دو نوبت صبح و عصر از نمایشگاه دیدن کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha