جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مفتی گلزار نعیمی

حوزه/ مفتی گلزار نعیمی در واکنش به اعلام سفر «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی به پاکستان گفت: به علت مداخله بعضی از کشورهای اسلامی در پاکستان تفرقه مذهبی شدت گرفت است و سرمایه‌گذاری عربستان در پاکستان ممکن است به یک فته جدید منجر شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مفتی گلزار نعیمی مدیر جامعه نعیمیه اسلام آباد پاکستان و رئیس جنبش اهل حرم پاکستان در یک مصاحبه در واکنش به اعلام سفر «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی به پاکستان گفت: دولت نباید اجازه بدهد که یک کشور به صورت مستقیم در پاکستان سرمایه گذاری کند، زیرا این‌گونه سرمایه گذاری ها می‌تواند برای امنیت کشور خطرناک باشد.

وی افزود: به علت مداخله بعضی از کشورهای اسلامی در پاکستان تفرقه مذهبی شدت گرفته است و سرمایه‌گذاری عربستان در پاکستان ممکن است به یک فتنه جدید در پاکستان منجر شود.

وی افزود: برای هر کشور امنیت بسیار مهم است و مداخله کشورهای مختلف هرچند کشورهای اسلامی هم باشند، همیشه به ضرر امنیت کشور تمام شده است و اکنون اعلام می‌کنم که هر کسی بخواهد در کشور سرمایه گذاری کند باید با شرائط خودمان اجازه فعالیت داشته باشد.

 مدیر جامعه نعیمیه اسلام آباد پاکستان در ادامه گفت: من معتقدم که عربستان در یمن ظلم بزرگی انجام می دهد و از طرفی مسلمانان یمن و فلسطین مثل هم هستند،‌ زیرا اسرائیل در حال جنایت در فلسطین است و عربستان در حال کشتار مردم بی گناه یمن است.

گفتنی است برخی منابع آگاه اعلام کرده‌اند بن سلمان از 14 تا 18 فوریه در پاکستان خواهد بود و با سران اسلام آباد دیدار و گفتگو می‌کند.

قرار است بن سلمان بزرگترین سرمایه‌گذاری تاریخ سعودی را در خاک پاکستان انجام دهد از این رو سفر وی حائز اهمیت بسیاری است.

گفته می‌شود سفر قریب الوقوع بن سلمان با سرمایه گذاری 14 میلیارد دلاری ریاض در خاک اسلام آباد همراه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha