پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یک نژادپرست به منزل قاضی مسلمان در بلاک برن حمله کرد

حوزه/ یک قاضی مسلمان در بلاک برن انگلستان، مورد حمله نیمه شب یک فرد نژادپرست در منزلش قرار گرفت، وی به درب جلویی خساراتی وارد کرده و به مسلمانان اهانت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه» به نقل از lancashiretelegraph، یک  نژادپرست و اسلام ستیز انگلیسی نیمه شب به منزل یک قاضی مسلمان در شهر بلاک برن  در لانکشایر حمله کرده و ضمن خسارت وارد کردن به درب جلویی ، با اهانت ها و تهدیدهای نژادپرستانه، او را مورد آزار و اذیت قرار داد.

شاه حسین سرپرست قضات شهر بلاک برن گفته که به درب جلویی منزلش خسارت وارد شده و یک غریبه مست روبروی خانه بوده است.

برادا رود 23 ساله که هنگام مستی به منزل این قاضی مسلمان حمله کرده به جرم های خود اذعان کرده و در دادگاه اعتراف کرد که قربانی را تهدید کرده و گفته است: «مسلمانان باید بمیرند.»

این فرد به زندان محکوم نشد و تنها 12 ماه کار اجباری با 150 ساعت کار داوطلبانه و 10 روز فعالیت های بازپروری به همراه 350 یورو جریمه برای او در نظر گرفته شد.

کاترین آلن، دادستان پرونده ضمن حمایت از قاضی شاه گفت: ایشان یکی از اعضای برجسته جامعه محسوب می شوند و هیچ بهانه ای برای رفتار متهم وجود نداشته است.

وی افزود: این حمله سبب نگرانی ایشان شده و او نگران امنیت خودش و اعضای خانواده اش است؛ وحشتناک است که در این دوره و زمانه یک نفر به خاطر رنگ پوستش و اعتقاداتش مورد حمله قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha