جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست آیت الله اعرافی با اعضای شورای حوزه علمیه استان فارس

حوزه/ مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور گفت: طرح تکریم اساتید نهایی شده و در این طرح، شهریه آنان نیز افزایش داده خواهد شد و امیدواریم این طرح به ثمر برسد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک دار، امروز در نشست آیت الله اعرافی با کادر و اساتید مدارس علمیه استان فارس که در سالن شهید آیت الله دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با بیان اینکه در اجرای برنامه ها باید از فضای مجازی بهره برداری شود، اظهار داشت: استفاده از فضای مجازی در بخش آموزش و امور طلاب آغاز شده است.

وی به موضوع ارائه خدمات اشاره و بیان کرد: خوشبختانه خدمات متمرکز در یک جا نیست، در موضوع شهریه نیز با دغدغه ای که آیت الله اعرافی داشتند برخی از مراجع عظام که شهریه در شهرستان ها را قطع می کردند، با رایزی ها قطع نشده است.

مسئول  مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه ادامه داد: طرح تکریم اساتید  نهایی شده و در این طرح، شهریه آنان نیز افزایش داده خواهد شد و امیدواریم این طرح به ثمر برسد.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار عنوان کرد: با توجه به توافقی که با نیروی انتظامی انجام شده طلاب می توانند خدمات آموزشی تبلیغی، پژوهشی و اداری انجام دهند، و در چار چوب توافقات و میزان همکاری، تفاهم شده کارت پایان خدمت دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اریایی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    کاش به فکر کارگران هم بودین تو این مملکت هر گروه وحزب به فکر خودشونن خ..... نمایندگان کار گری