جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست آیت الله اعرافی با  معاونین و کادر مدیریت حوزه علمیه استان فارس

حوزه/ مدیر حوره علمیه استان فارس در نشست آیت الله اعرافی با کادر و اساتید مدارس علمیه استان، گفت: ۱۴۹ استاد سطح یک، ۴۴ استاد سطح دو و ۳۳ استاد سطح سه در حوزه استان مشغول تدریس هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، امروز در نشست آیت الله اعرافی با کادر و اساتید مدارس علمیه استان فارس که در سالن شهید آیت الله دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه 226 استاد در مدارس تدریس می کنند، اظهار داشت: از این تعداد 186 نفر حق الزحمه دریافت می کنند، اما 40 نفر از اساتید حق الزحمه ای دریافت نمی کنند.

وی افزود: تعداد مدیران کادر و معاونین اجرایی 158 نفر هستند که 123 نفر از آنان از حق الزحمه برخوردار می باشند، اما متاسفانه باز هفت نفر از کادر حقوقی دریافت نمی کنند.

مدیر حوزه علمیه استان فارس تصریح کرد: 149 استاد سطح یک، 44 استاد سطح دو و 33 استاد سطح سطح سه در حوزه استان مشغول تدریس هستند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی با بیان اینکه چهار کار گاه دانش افزایی در ادبیات برای اساتید در دو سال اخیر برگزار شده است، عنوان کرد: در کارگاه دانش افزایی پژوهش 209 نفر از اساتید در این دوره ها شرکت کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha