پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهید حجت الاسلام محمدعلی قلی زاده

حوزه/ شهید حجت الاسلام محمدعلی قلی زاده در اول دی ماه سال ۹۴ با گروهی از تکاوران زبده برای دفاع از حرم راهی سوریه شد که در عملیات آزادسازی شهرهای نبل والزهرا به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ۱۳ بهمن ماه یادآور شهادت ۱۱ دلاور مردی است که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و جبهه مقاومت اسلامی راهی سوریه شدند و در این مسیر به شهادت رسیدند.

یکی از این شهیدان، شهید حجت الاسلام محمدعلی قلی زاده است که در حال گذراندن پایه 10 دروس حوزوی در شهر مقدس قم بود که پیشنهاد خدمت در سپاه پاسداران را دریافت کرد.

زمانی اندکی از ورودش به لشکر عملیاتی حضرت علی بن ابی طالب(ع) نگذشته بود که داوطلبانه خدمت در تیپ 3 مالک اشتر را برگزید و راهی شهر خمین شد.

چندین سال به عنوان مربی و مسئول معاونت آموزش عقیدتی سیاسی در تیپ مالک اشتر درخشید. به لحاض شایستگی‌هایی فراوان در سمت مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا(ع) به مدت چهار سال حضور داشت و در آبان سال94  به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیت سپاه علی بن ابیطالب(ع) معرفی شد. در اول دی ماه سال 94 با گروهی از تکاوران زبده برای دفاع از حرم راهی سوریه شد که در عملیات آزادسازی شهرهای نبل والزهرا به شهادت رسید.

روحش شاد و یادش گرامی باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha