جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ظرفیت رسانه در انتقال مفاهیم دینی

حوزه/ حجت الاسلام قهرمانی از مبلغان مدارس امین، گفت: هم اکنون رسانه ها یکی از ظرفیت های مناسب در انتقال مفاهیم دینی به دانش آموزان است و ما در مدرسه شهید آیت الله دستغیب رباط کریم از این ظرفیت ها استفاده می کنیم.

حجت الاسلام جمال قهرمانی از مبلغان مدارس امین شهرستان رباط کریم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به ظرفیت رسانه ها در انتقال مفاهیم دینی، گفت: طرح سینما امین یکی از ایده هایی بود که بنده در راستای تبیین معارف دینی به دانش آموزان از آن استفاده می کنم.

وی افزود: معتقدم مبلغ موفق کسی است که بتواند با زبان کودک و نوجوان کار تبلیغی انجام دهد. در همین راستا بعد از مشورت با دانش آموزان و بررسی علاقمندی ها و ظرفیت های مدرسه، و با موافقت مسئولین مدرسه شهید آیت الله دستغیب تصمیم گرفتیم هر هفته یک نمایش سینمایی برای دانش آموزان داشته باشیم.

این کارشناس دینی اظهار کرد: یکی از نمایش هایی که تاثیر خاصی بر دانش آموزان گذاشته بود، انیمیشن شاهزاده روم بود که در آن دانش آموزان با خانواده امام زمان(عج) آشنا می شدند و بعد از اتمام نمایش سوالات زیادی پیرامون مادر حضرت حجت(عج) و پدر بزرگوارشان امام حسن عسکری(ع) برای دانش آموزان مطرح می شد و این فرصت مناسبی را برای معرفت افزایی دانش آموزان نسبت به مکتب اهل بیت(ع) و امام شناسی فراهم می نمابد. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha