پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام بنایی

حوزه/دشمن دنبال این است مردم از نظام و انقلاب بدبین و مأیوس شود، راه مبارزه با این تفکر پیروی کردن از ولی فقیه است. اگر مردم با انقلاب و پیرو ولی فقیه باشند، می توان ازهمه سختیها به راحتی عبور کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین بنایی در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در قم برگزار شد، گفت: امروز همه نگران انقلاب هستیم و حسرت می خواهیم ای کاش این مشکلات نبود و به مسیر باشکوه خودش ادامه می داد.

رئیس مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر افزود: باید بدانیم اگر در مشکلات قرار داریم همه به دلیل تحریم های دشمنان است، مسلما با وحدت همه مردم می توان سد محکمی در برابر دشمنان ایجادکرد.

وی عنوان کرد: در این شرایط حساس نظام و انقلاب نیازمند حمایت دارد و لازم است مردم با وحدت بیشتر پشت سر ولایت و انقلاب بایستند و در روز 22 بهمن با شکوه تر وارد میدان شوند و جواب دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان بدهند.

حجت الاسلام و المسلمین بنایی گفت: امروز در شرایط مهمی قرار داریم اگر همه با هم وحدت و اتحاد و همدلی داشته باشیم، می توانیم همه توطئه های دشمنان راخنثی کنیم.

رئیس مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر افزود: باید بدانیم دشمن دنبال این است مردم از نظام و انقلاب بدبین و مأیوس شود، راه مبارزه با این تفکر پیروی کردن از ولی فقیه است. اگر مردم با انقلاب و پیرو ولی فقیه باشند، می توان ازهمه سختیها به راحتی عبور کرد.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha