سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ دیدار مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با رهبر انقلاب

حوزه/ طلبه تانزانیایی با بیان این که ولایت فقیه منجی و گره گشای جامعه اسلامی است، گفت: رهبر انقلاب جزء پاک ترین انسان های دنیا است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، سالم سعید الراجحی امشب در سلسله نشست های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت پیروزی انقلاب و ضرورت حفظ آن اظهار داشت: بنده شیعه نبودم و مذاهب گوناگون را دنبال کردم و در نهایت به قم و مذهب شیعه رسیدم.

وی با بیان این که مطالبی که در قم گفته می شود جدید و نو است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی چشم دنیا را باز کرد آن هم در زمانی که تمامی کشورها تحت فشار بودند.

الراجحی افزود: در زمان امام خمینی(ره) دو واقعیت به نام کمونیسم و امپرالیسم وجود داشت اما امام خمینی (ره) با فریاد نه شرقی نه غربی وارد شد و همه جریان های سیاسی را مات و مبهوت کرد.

وی بیان داشت: کل دنیا در مورد ایران حرف می زنند اما برخی از ایرانی ها در خواب هستند.

این طلبه ای تانزانیایی تصریح کرد: کشورهای بیگانه پر از افراد بی خانمان است و شب ها خیابان ها پر از بی خانمان ها می شود اما در ایران اسلامی چنین چیزی وجود ندارد.

وی ادامه داد: دشمن با ویروس براندازی به جان نظام افتاده است و می خواهد بر روی افکار مردم تاثیر بگذارد.

الراجحی تصریح کرد: آمریکا به دنبال حاشیه سازی برای رهبر انقلاب است اما ایشان جز پاک ترین انسان های دنیا است.

 وی ادامه داد: انقلاب نیازمند یک گره گشا و رهبر است و این مهم در قانون اساسی ایران دیده شده و ولایت فقیه به عنوان راهنما و گره گشای مشکلات در قانون دیده شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha