شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مؤذنی ، مسئول امور صیانتی حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام مؤذنی، لازمه ورود طلاب به فضای مجازی را شناخت آسیب‌ها و خطرات آن دانست و تصریح کرد: آمادگی داریم تا در صورت تقاضای مدیران مدارس علمیه، این دوره را برای طلاب برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام علی محمد مؤذنی، مسئول امور صیانتی حوزه علمیه خوزستان، در اجلاسیه منطقه‌ای مدیران مدارس علمیه شمال خوزستان، با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی جذب و پذیرش حوزه در سطح مدارس علمیه، گفت: تنها منطقه‌ای که دوره‌های آموزشی جذب و پذیرش به‌طور کامل برای آن‌ها برگزار شده، ۷ مدرسه علمیه شمال استان هستند که در تلاش هستیم تا برای سایر مناطق 4 گانه خوزستان نیز برگزار کنیم.

وی پیرامون روش‌های جذب جوانان و نوجوانان به مدارس علمیه، گفت: متولیان و مسئولان جذب و پذیرش نوجوانان به مدارس علمیه باید روش‌های کاربردی خود را به روز کرده و با استفاده از جدیدترین متدهای نوین، اقدام به شناسایی مستعدین ورود به حوزه کنند.

حجت الاسلام مؤذنی، با بیان اینکه طلاب باید با خطرات و آسیب های فضای مجازی آشنایی کامل داشته باشند، بر لزوم برگزاری دوره های ارتقاء سواد رسانه ای در مدارس تأکید کرد.

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه خوزستان، در پایان ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری دوره‌های فضای مجازی، تصریح کرد: امروز یک طلبه باید از آسیب‌ها و خطرات فضای مجازی اطلاع و آگاهی کامل داشته باشد تا بتواند حضور مؤثری در این فضا داشته باشد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha