جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رستم پور، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان در اجلاسیه منطقه‌ای مدیران مدارس علمیه شمال خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام رستم پور، خواستار برگزاری مستمر کرسی‌های آزاداندیشی در مدارس علمیه شد و گفت: «استاد پژوهش»، «کرسی‌های آزاداندیشی» و «هیئت‌های علمی» باید در مدارس جدی گرفته شود؛ کما اینکه هم‌اکنون بسیاری از مدارس علمیه استان در این خصوص موفق بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام محمدصادق رستم پور، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در اجلاسیه منطقه‌ای مدیران مدارس علمیه شمال خوزستان، با بیان اینکه کیفیت مقالات ارسالی طلاب به جشنواره علامه حلی، باید افزایش یابد، گفت: این افزایش کیفیت به واسطه برگزاری دوره‌های مقاله‌نویسی آسان خواهد شد؛ به همین دلیل از همه مدیران و معاونان پژوهش مدارس علمیه درخواست می‌کنیم تا برگزاری مستمر دوره‌های پژوهشی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی خواستار راه‌اندازی سالن‌های مطالعه در مدارس شد و تأکید کرد: این سالن‌های مطالعه جزء مطالبات معاونت پژوهش مدیریت حوزه‌های علمیه بوده و باید هر مدرسه علمیه این سالن را در اختیار داشته باشد.

حجت‌الاسلام رستم پور، در ادامه با بیان اینکه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی تأثیر بسزایی در تربیت طلاب انقلابی و مطالبه گر دارد، گفت: «استاد پژوهش»، «کرسی‌های آزاداندیشی» و «برگزاری دوره های مقاله نویسی» باید در مدارس جدی گرفته شود؛ کما اینکه هم‌اکنون بسیاری از مدارس علمیه استان در این خصوص موفق بوده‌اند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در پایان با بیان اینکه شهرستان دزفول، ظرفیت و توانایی ایجاد کانون‌های علمی را دارد، اظهارداشت: لازمه راه‌اندازی آن، پیگیری مدیر این مدرسه علمیه است که إن شاءالله با تلاش ایشان و صدور مجوز از سوی مدیریت استان، شاهد افتتاح کانون‌های علمی در شهرستان دزفول باشیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha