پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ نشست آیت الله اعرافی با  جامعه اساتید حوزه علمیه استان فارس

حوزه/ جامعه اساتید حوزه علمیه استان فارس در حدود ۱۰ سال است که تاسیس شده و در واقع اتاق فکری برای حوزه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والملسمین کلانتری، عضو مجلس خبرگان رهبری، شامگاه شنبه در نشست  آیت الله اعرافی با اعضای جامعه اساتید استان فارس که در مصلای شیراز برگزار شد، با اشاره به اهداف تشکیل جامعه اساتید فارس، بیان داشت: کمک به نظام مقدس اسلامی و همکاری با دانشگاه و بسیاری از فعالیت های فرهنگی دیگر از جمله اهدف جامعه اساتید فارس است.

وی فعالیت های جامعه اساتید فارس را مورد توجه قرار داد و افزود: انتشار نشریه و برگزاری نشست های علمیه و همکاری و گفت و گو با اساتید دانشگاه از دیگر فعالیت هایی است که موردتوجه قرار گرفته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: جامعه اساتید در حدود 10 سال است که تاسیس شده و در واقع اتاق فکری برای حوزه است.

 

لزوم آشنایی اساتید با اقدامات تحولی حوزه

حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک دار، مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور نیز در این جلسه، با اشاره به اینکه جامعه اساتید جمع فاخری است، اظهار داشت: از این مجموعه برای حضور در مرکز مدیریت حوزه و آشنایی با برنامه های تحولی حوزه، دعوت می شود.

 

تقدیر از آیت الله اعرافی

حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه باید با حفظ ارزش های حوزه آن چیزی که نیاز است بنیان گذاری شود، عنوان کرد: آنچه را که حوزه نیاز داشته در حد توان در حال پیاده سازی و اجرا است که از این جهت از آیت الله اعرافی قدردانی می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha