پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نصرت الله لطفی ، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

حوزه/ برای برگزاری همایش ها از مدتها قبل تلاش می شود، بنرهایی در سطح شهر نصب و اطلاع رسانی می شود، اما برای پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب و آغاز دهه فجر، اطلاع رسانی صورت نمی گیرد و پرچمی نصب نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، لطفی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ارائه آثار چهل ساله قم که در مصلای قدس قم برگزار شد، گفت: باید شکر گزار نعمت عظیم ولایت و انقلاب بود و برای حفظ آن تلاش کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم افزود: این امانتی است که شهدا از خود به یادگار گذاشته اند و باید قدردان شهداء بود و از  خون آنان محافظت کرد.

وی ادامه داد: اگر امروز شاهد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم به دلیل واژه چهل و بلوغ انقلاب است، دشمن هم به خوبی از این واژه اطلاع دارد و دنبال این است این انقلاب به چهل سالگی اش نرسد.

لطفی با بیان اینکه در این نمایشگاه 70 ارگان حضور دارند افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه، نشان دادن ظرف چهل سالگی با نگاه تبلیغی و ارائه دستاورد انقلاب، بازخوانی آرمانهای انقلاب برای تبیین اهداف انقلاب و شکستن چهل سال توطئه دشمنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: معتقدیم قم در بحث پیدایش و وقوع انقلاب پیشقدم بوده و در حال حاضر باید این گونه باشد، ولی متأسفانه بعضی دوست ندارند این انقلاب به چهل سالگی برسد و این همان چیزی است که دشمن به دنبال آن است و با انواع توطئه نمی خواست و نمی خواهد انقلاب به چهل سالگی برسد.

لطفی با انتقاد از نصب نکردن پرچم منقش به نام الله و جمهوری اسلامی در بالای سر در بانک ها  و مراکز اداری اظهار داشت: چرا با وجود چهل سالگی انقلاب، نباید پرچم منقش به نام الله در بالای سر در بانک ها ، ادارات و مغازه ها و حتی یک بنر که نشان دهد آغاز دهه فجر و پیروزی انقلاب است، باشد، نباید فراموش کنیم این همان اهداف دشمن است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: برای برگزاری همایش ها از مدتها قبل تلاش می شود، بنرهایی در سطح شهر نصب و اطلاع رسانی می شود، اما برای پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب و آغاز دهه فجر، اطلاع رسانی صورت نمی گیرد و پرچمی نصب نمی شود.

وی بیان داشت: مردم انقلابی کسانی هستند که دنبال ارزش‌های الهی و پاسداشت شعائر الهی باشند و حفظ انقلاب یکی از این مسائل است.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha