پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بهرام سرمست استاندار قم

حوزه/ امروز برای ایجاد روحیه مردم باید اسناد بالا دستی، اهداف و چشم انداز انقلاب و نظام را بیان کرد و قدرت بین المللی ایران را در منطقه ترسیم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سرمست پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه «شکوه چهل ساله» در قم که در مصلای قدس قم برگزار شد گفت: در شرایطی جشن پیروزی انقلاب برگزار می کنیم که در چهلمین سالگرد آن واقع شده ایم و این نشان از بلوغ انقلاب است.

استاندار قم افزود: انقلاب درحالی به بلوغ رسیده که توطئه های دشمنان روز به روز جدید تر می شود و دشمنان به دنبال این هستند، ببینند مردم ایران اسلامی چه نوع برخوردی با انقلاب دارند.

وی عنوان کرد: در این زمان بر ما لازم است از منظر های مختلف به انقلاب نگاه کنیم و مورد بررسی قرار دهیم که چگونه انقلاب به این مرحله رسیده است.

سرمست گفت: شاهد این هستیم که اگر انقلاب به این مرحله رسیده از انواع طوفان های سخت و توطئه ها عبور کرده است و توانسته به مسیر خود ادامه دهد.

استاندار قم افزود: مسئله دیگر بحث دستاوردهای انقلاب و از همه مهمتر امید به آینده برای تداوم انقلاب است.

وی عنوان کرد: اگر جشن انقلاب می گیریم به دلیل این است که به  آینده انقلاب امیدوار هستیم و دل به آینده بهتر داریم و برای همین باید بذر امید را در دلهای مردم پاشید.

سرمست گفت: اگر جشن چهل سالگی در قم برگزار می شود به دلیل وفاداری مردم قم به انقلاب است تا از این لحاظ الگو برای سایر شهرها باشد.

استاندار قم با بیان اینکه چگونه باید دستاوردهای انقلاب را به مردم نشان دهیم، گفت: هدف از نشان دادن این دستاوردها، نباید منت گذاشتن بر سر مردم باشد، بلکه باید ایجاد روحیه امید برای آینده بهتر،  تبلیغ و تبیین مبانی فکری انقلاب باشد.

وی عنوان کرد: امروز برای ایجاد روحیه مردم باید اسناد بالا دستی، اهداف و چشم اندازی انقلاب و نظام را بیان کرد و آن قدرت بین المللی ایران را در منطقه ترسیم کنیم.

سرمست گفت: برای آینده بهتر نباید تنها به گذشته اکتفاء کرد، بلکه باید اهداف و اسناد بالادستی انقلاب را ارائه کرد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha