جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدجلال حسینی

حوزه/ یادواره شهدای کامیاران، به همت مدرسه علمیه امام باقر (ع) این شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران برای پاسداشت دهه تاریخی و مبارک فجر انقلاب اسلامی برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در دست اجرا دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران در ادامه افزود: از برنامه های شاخص مدرسه امام باقر(ع) کامیاران می توان به برگزاری مراسم سخنرانی با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این مدرسه اشاره کرد. همچنین روز سه شنبه هفته جاری مراسم بزرگذاشت دهه فجر با حضور امام جمعه شهرستان کامیاران، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان؛ مدیر حوزه علمیه استان کردستان، طلاب، خانواده های طلاب و... در محل این مدرسه برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران بیان داشت: یکی دیگر از برنامه های مدرسه، برگزاری یادواره شهدای کامیاران خواهد بود که در این مراسم روحانیون و بسیجیان شهرستان حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در این یادواره، یکی از سرداران هشت سال دفاع مقدس از استان کرمانشاه به عنوان سخنران به شهرستان کامیاران سفر خواهند داشت.

این استاد حوزوی در پایان سخنان خود اظهار داشت: از همه طلاب، روحانیون و همه اقشار انقلابی و مومن شهرستان کامیاران دعوت می نماییم که در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال حضور پرشورتری نسبت به سال های گذشته داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدعلی IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    0 0
    درود بر شهدای کامیاران