پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موفقیت طلاب مدرسه علمیه دارالسلام در مسابقات دفاع شخصی+عکس

حوزه/ مسئول ورزش دفاع شخصی مدرسه علمیه دارالسلام تهران، اظهار داشت: یکی از اولویت های مدرسه علمیه دارالسلام بحث سلامت و نشاط روحی طلاب است. لذا طلاب از بدو ورود به این حوزه در دو رشته ورزشی شنا و دفاع شخصی حضور فعال و منظمی دارند.

آقای سعید باغبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، افزود: تیم دفاع شخصی مدرسه علمیه دارالسلام در مسابقات مبارزه آزاد فدراسیون ورزش های رزمی ایران شرکت کردند که در بین تیم های شرکت کننده از استان های تهران، اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی وکرمان به مقام های قابل توجهی دست یافتند.

وی افزود: 7 نفر از طلاب مدرسه علمیه دارالسلام که در این مسابقات شرکت داشتند؛ آقای علیرضا غلامی طلبه پایه 3 در وزن ۷۵- و آقای سبحان عامری طلبه پایه 6 در وزن ۵۵- موفق به کسب مقام اول و مدال طلا شدند. آقای سید حسن ساقی طلبه پایه 6 در وزن ۵۵- موفق به کسب مقام دوم شد. و آقای مهدی تلخابی طلبه پایه 6 در وزن ۶۰- موفق به کسب مقام سوم شد. همچنین در بخش مسابقات گروهی نمایش تکنیک های دفاع شخصی آقایان والامهر و فلاح موفق شدند رتبه اول را کسب نمایند.

مسئول ورزش دفاع شخصی مدرسه علمیه دارالسلام تهران، اظهار داشت: یکی از اولویت های مدرسه علمیه دارالسلام بحث سلامت و نشاط روحی طلاب است، در همین راستا طلاب از بدو ورود به این حوزه علمیه در چند رشته ورزشی حضور فعال و منظمی دارند.

باغبادی در پایان با بیان این که ورزش در سلامتی و تمرکز فکری طلاب بسیار موثر است، گفت: آموزش ورزش دفاع شخصی و آموزش شنا دو ورزش اصلی و مورد توجه مدرسه علمیه دارالسلام است که همه طلاب موظفند در این دو رشته حضور داشته باشند.

وی افزود: بعد از گذشت 7 سال از فعالیت های ورزشی در این دو رشته و کسب مقام های قهرمانی در سطح استان و کشور، هم اکنون اساتید ورزشی این رشته ها نیز از بین خود طلاب انتخاب می شوند. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha