شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خبر گزاری حوزه

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.

عبدالرضا مطاف ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب، گفت: انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران و طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و چهلمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی خواستار پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی شد و ابراز داشت: دوازدهمین روز بهمن هر سال، شوق‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، یعنی روز ورود زعیـم آگاه، حضرت امام‌ خمینی(ره) به ایران ورق می خورد، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

وی افزود: این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.

مطاف از بوشهر بویژه خادمان اهل بیت عصمت و طهارت  دعوت کرد با حضور خود در مراسم و برنامه های جشن انقلاب به ویژه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن پاسداشت آرمان ها، اقتدار و عزت ایران اسلامی و حمایت ملت شهید پرور را در مقابل جهانیان به تصویر کشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha