پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
«رادیو مدرسه موج انقلاب»

حوزه/ خانم زهرا برنده از مبلغات مدارس امین گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر و با هدف بازگویی وقایع انقلاب برای کودکان دبستانی، رادیو انقلاب توسط دانش آموزان در مدرسه راه‌اندازی ‌شد.

خانم زهرا برنده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به برنامه های متنوع گرامی داشت ایام الله دهه فجر در مدارس، اظهار داشت: دانش آموزان دبستان شهید امامی دختران با تزئین کلاس های درس و محیط آموزشی مدرسه و اهتزاز پرچم‌ جمهوری اسلامی و اجرای برنامه های متنوع علمی و فرهنگی به استقبال ایام الله دهه فجر رفتند.

این کارشناس دینی اظهار داشت: پخش سرودهای انقلابی، برگزاری مراسم جشن انقلاب، اجرای جنگ شادی و نمایش در مدرسه و برپایی مسابقات نقاشی با موضوع انقلاب از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با دهه فجر در مدرسه برگزار می‌شود.

خانم برنده در پایان با اشاره به راه اندازی «رادیو مدرسه موج انقلاب»، گفت: یکی از برنامه هایی که بسیار مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت، راه اندازی رادیو انقلاب بود؛ در این برنامه خود دانش آموزان وقایع سال های انقلاب را به زبان ساده برای همکلاسی هایشان بازگو می کنند و با زبان کودکانه خود به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می پردازند. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha