شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بزرگترين پيروزي انقلاب را ٤٠ سال مقاومت آن عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفايي بوشهري امروز در ديدار با مسئولان تيپ پياده امام صادق(ع) استان بوشهر، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با قدردانی از تلاش های پاسداران اظهار داشت: بزرگترين پيروزي انقلاب ٤٠ سال مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: ٤٠ سال تمام جهان با تمام قوا و امكانات در عرصه هاي مختلف با ما دشمني كردند لذا قامت اين انقلاب نه تنها نشكست، بلكه تنومندتر هم شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در اوج پايان تهاجمات گسترده آمريكا عليه نظام اسلامي ايران هستيم افزود: آخرين برگ تهاجم نرم، تهاجم اقتصادي دشمن عليه نظام ماست.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بزرگترين پيروزي انقلاب را بقا و هستي آن عنوان کرد و گفت: وجود و قوام انقلاب در قبال تهديدات گسترده دشمنان است.

امام جمعه بوشهر گفت: سپاه در ٤٠ سال عمر با بركت انقلاب عظمت و سربلندي خود را در عرصه هاي مختلف نشان داده و در عرصه هاي محروميت زدايي، جنگ سخت، جنگ نرم و اقتصادي خط مقدم بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، وجود سپاه و نيروهاي مسلح را ضامن امنيت، اميدواري مردم و نااميدي دشمنان عنوان کرد و اظهار داشت: اقتداري كه ما در منطقه و جهان داريم از وجود سپاه، بسيج و نيروهاي مسلح است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha