پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام کیانی ، مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان در اجلاسیه منطقه‌ای مدیران مدارس علمیه شمال خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام کیانی، تشکیل گروه‌های جهادی در مدارس علمیه را یک اولویت ویژه دانست و گفت: ارائه خدمات اجتماعی به مردم یکی از سفارش‌های رهبر معظم انقلاب به حوزه‌ها بوده که لازم است مدیران مدارس علمیه، اهتمام ویژه‌ای در این خصوص داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام محمدکیانی، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، در اجلاسیه منطقه‌ای مدیران مدارس علمیه شمال خوزستان، خواستار تشکیل کانون دانش‌آموختگان ظرف مدت یک ماه جاری شد و اظهارداشت: مدارس هفت‌گانه شمال خوزستان یعنی «آیت‌الله قاضی دزفول»، «امام صادق(ع) اندیمشک»، «امام محمدباقر(ع)»، «جزائریه شوشتر»، «امام جعفر صادق(ع)» و «شهر الوان» لازم است در صورت امکان این کانون‌های دانش‌آموختگان را تشکیل و به مدیریت حوزه علمیه خوزستان معرفی کنند.

وی تشکیل گروه‌های جهادی در مدارس را یک اولویت خواند و تصریح کرد: ارائه خدمات اجتماعی به مردم یکی از سفارش‌های رهبر معظم انقلاب به حوزه‌ها بوده که لازم است مدیران مدارس علمیه، اهتمام ویژه‌ای در این خصوص داشته باشند.

حجت‌الاسلام کیانی، توجه و برنامه‌ریزی جهت امور ورزشی و تربیت‌بدنی طلاب را دیگر اقدام لازم در مدارس علمیه اعلام کرد و گفت: انجام ورزش صبحگاهی، ورزش‌های گروهی همچون کوهنوردی و.... موجب شادابی و تقویت روحیه طلاب شده و در نهایت ارتقاء سطح علمی طلاب را به همراه دارد.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، در پایان خواستار ارسال گزارش برنامه‌های اجرایی مدارس علمیه در دهه مبارک فجر به مدیریت استان شد و اظهارداشت: مدیران مدارس علمیه لازم است گزارشی از ویژه‌برنامه‌های اجرا شده و در دست اقدام پیرامون دهه مبارک فجر را به معاونت امور طلاب مدیریت حوزه علمیه خوزستان ارسال کنند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha