پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه جریان های تکفیری با تمام جهان اسلام دشمنی دارند، گفت: یکی از اولین و شاید مهمترین اهدف دشمن از تشکیل و ایجاد جریان های تکفیری تکه تکه کردن کشورهای مسلمان بوده است و این توطئه در سالهای اخیر شدت بیشتری پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، ظهر امروز در همایش «نقش علما و روحانیون در مقابله با افکار تکفیری» که در شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: موضوع تکفیر تنها در کتب مطرح بود، ولی اکنون جریان های تکفیری پا به عرصه سیاست گذاشته اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: تشکیل این جریان مانند وهابیت و گروه های تروریستی که به اسم اسلام جنایت می کنند، همه ریشه در نقشه های دشمنان دین خدا همانند استعمار انگلیس دارد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه جریان های تکفیری با تمام جهان اسلام دشمنی دارند، ادامه داد: یکی از اولین و شاید مهمترین اهداف دشمن از تشکیل و ایجاد جریان های تکفیری تکه تکه کردن کشورهای مسلمان بوده است و این توطئه در سالهای اخیر شدت بیشتر پیدا کرده است.

وی اظهار کرد: جریان لیبرالیسم بر این عقیده است که دین افیون ملت هاست، ولی با پیروزی انقلاب اسلامی این اعتقاد و باور الحادی از ارزش افتاد و دین محوری در دنیا دوباره سر برآورد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی افزود: امام خمینی (ره) معتقد بودند که دین به انسان و جامعه هویت می دهد و به همین علت حکومت دینی و مردمسالاری دینی را در ایران ایجاد کرد و همین حرکت امام(ره)، دشمنی دشمنان را دوچندان کرد.

وی با تاکید بر اینکه شراره های انقلاب اسلامی ایران به تمام جهان منتقل شد، گفت: تفرقه دشمنان در جهان اسلام برای جلوگیری از شکل گیری تمدن اسلامی است و دشمنان بهترین راهکار برای نفوذ در کشورهای مسلمان را همین عامل می دانند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در ادامه بیان کرد: تاریخ نشان داده کشوری که می توان بحران ها را مدیریت کند، در مقابل دشمنان نیز همیشه پیروز خواهد بود و این اصل در طول عمر 4 ساله انقلاب اسلامی به اثبات رسیده است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرنگان رهبری اظهار داشت: زمانی ایران دستاویز کشورهای غربی به ویژه آمریکا بود، ولی با پیروزی انقلاب اسلامی قضیه عکس شد و اکنون آنان هستند که از ایران اسلامی واهمه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: همه مسلمانان یک دین و پیامبر دارند، لذا نباید اختلافات جزئی آنان را در مقابل همدیگر قرار دهد، زیرا در صورت اختلاف در بین مسلمین این استعمارگران هستند که سود خواهند برد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha