شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سعیدی امام جمعه قم

حوزه/ معتقدیم رهبری و مردم دو ویژگی مهم انقلاب هستند و دشمنان و حتی اسرائیلی ها این مسئله مهم را می دانند و به دنبال تخریب این دو جایگاه مهم می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی پیش از ظهر امروز در افتتاح نمایشگاه «شکوه چهل ساله» که در مصلای قدس قم برگزار شد گفت: نمایشگاه ها با انگیزهای مختلفی برگزار می شوند، بعضی با نیت جذب مشتری و بعضی تبیینی است و پشت سر آن تفکری قرار دارد.

امام جمعه قم افزود: نمایشگاهی که به عنوان پیروزی امتی برگزار می شود از نوع نمایشگاه تبیینی است و هدف جلب قلب های مردم است و برای همین باید ویژگی هایی داشته باشد که از جمله آن جامع بودن است و از طرفی می خواهد بگوید این دستاوردها محصول نهضت است و این مفهوم ایجابی و سلبی دارد.

امام جمعه قم ادامه داد: مفهوم سلبی این است اگر در کشور دستاوردی است به دلیل وقوع این انقلاب است چون همگان شاهد هستند که این چنین دستاوردی در گذشته نبوده است و برای همین این دستاوردها و نمایشگاه باید باشکوه تر برگزار شود.

وی اظهار داشت: اما کلمه خود عدد چهل، در آیات و روایات مفهمومی دارد و دشمن هم به این مفهوم که همان نبرد ایدئولوژیک بود، پی برده است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اظهارداشت: معتقدیم رهبری و مردم دو ویژگی مهم انقلاب است و دشمنان و حتی اسرائیلی ها این مسئله مهم را می دانند و به دنبال تخریب این دو جایگاه مهم می باشند و اگر تا کنون انقلاب مانده است وتداوم یافته چون موحدین ماندند و طاغوت مداران رفتند واین مسئله ای است که باید در نمایشگاه به خوبی تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: اگر نمایشگاه برگزار می شود با نگاه و هویت ولایت مداری و مقایسه ای با سایر نمایشگاه ها برگزار شود. این نوع نمایشگاه باید ویژگی ولایت مداری داشته باشد و نشان دهد با سایر نمایشگاه فرق دارد.

امام جمعه قم بر ایجاد وحدت و همدلی آحاد مردم در چهملین سالگی پیروزی انقلاب تأکید کرد و گفت: وحدت و همدلی باعث می شود توطئه دشمنان خنثی شود و انقلاب به اهداف خود برسد.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha