پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت‌الله سید محمد شاهچراغی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه سپاه همواره در خدمت نظام و مردم بوده است، گفت: صداقت در کار نیروهای اطلاعات بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، در دیدار با کارکنان حفاظت اطلاعات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، با بیان اینکه سپاه یکی از نهادهای مهم و امیدآفرین در کشور است، اظهار داشت: سپاه همیشه در خدمت نظام و مردم بوده و کار شما برای مردم امید آفرین است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه سپاه همیشه در جامعه خوش‌نام بوده و البته کار شما بسیار دشوار است، تصریح کرد: این مسئولیت در محضر شما امانت است و باید خوش‌نامی سپاه توسط شما پاسداران با عمل نیک حفظ شود.

وی با بیان اینکه امروز همهٔ نظام مخصوصاً سپاه همراه رهبری هستند، افزود: عواملی که مردم را به آینده امیدوار می‌کند نهادهای انقلابی هستند.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه باید نام نیروهای اطلاعات را سربازان گمنام جمهوری اسلامی دانست، خاطرنشان کرد: کار شما بسیار مهم است و اخلاص در عمل باید سرلوحه کار شما قرار گیرد.

وی با بیان اینکه صداقت در کار نیروهای اطلاعات بسیار مهم است، افزود: کاری ماندگار است که برای خدا باشد و نیاز است تا نیت و عمل شما همراه با صداقت باشد تا ماندگار شود.

وظیفه حفاظت اطلاعات پیشگیری، کشف و شناسایی فعالیت‌های دشمن است

مسئول حفاظت اطلاعات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این دیدار گفت: روز ۲۰ بهمن به‌عنوان روز حفاظت اطلاعات سپاه نام‌گذاری شده است.

سرهنگ حسین امامی تصریح کرد: وظیفهٔ حفاظت اطلاعات سپاه پیشگیری، کشف و شناسایی فعالیت‌های دشمن و جلوگیری از نفوذ جریانات سیاسی مخرب و نفوذ در کشور است.

حفاظت از انقلاب یکی از شاخصه‌های مهم سپاه  است

حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفاظت است، گفت: این نهاد با تمام قوا در جهت وظایف خود در استان درحرکت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha