جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسینعلی قدرتی سمنان

حوزه/ رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان سمنان گفت: نوجوانان و جوانان نقشی محوری در برگزاری جشن‌های انقلاب دارند و ۶۰۰ مسجد این استان آماده برگزاری جشن‌های انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان سمنان، حجت‌الاسلام حسین‌علی قدرتی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان سمنان، در نشست شورای هماهنگی مساجد استان سمنان که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: امروز مساجد محل عبادت، بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی بوده و این امر مرهون شکل‌گیری انقلاب است و با توجه به توسعه فیزیکی مساجد پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، مساجد به‌عنوان پایگاه‌های انقلاب هستند که در حفظ این سنگرها باید تلاش کرد.

حجت‌الاسلام قدرتی از آمادگی 600 مسجد استان سمنان برای برگزاری جشن‌های انقلاب خبر داد و یادآور شد: تلاش می‌شود تا جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باشکوه بیشتری برگزار شود.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان سمنان به تشریح برنامه‌های ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: تجمع بزرگ زنان فاطمی، اجرای تئاتر خیابانی، همایش طلایه‌داران بصیرت، برپایی نمایشگاه دستاوردهای مساجد و برگزاری گشت محلی برای امنیت ویژه دهه فجر از برنامه‌های شاخص در ایام پیش رو است.

وی اضافه کرد: توزیع یک هزار سبد کالا، برگزاری جشنواره قرآنی کودک، اعزام 110 نفر به قم و مشهد، اعزام 40 اکیپ به مناطق محروم و مستضعف و... از دیگر برنامه‌هایی بوده که برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: مجموع برنامه‌ها با محوریت نسل جوان و نوجوان برگزار می‌شود و این قشر در اجرای برنامه‌ها نقش‌آفرینی خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha