چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محمدحسن رستمیان - سمنان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان با بیان اینکه حوزه علمیه همواره متکی به مردم متدین بوده است، گفت: انقلاب اسلامی محصول حوزه‌های علمیه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از گرمسار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان، امروز در آیین تودیع و معارفه مدیریت مدرسه علمیه جوادالائمه علیه‌السلام گرمسار، به میزبانی مصلی نماز جمعه این شهرستان، با بیان این که بومی‌سازی طلاب یکی از سیاست‌های حوزه علمیه استان سمنان است، تصریح کرد: مساجد، مبلغین دینی، ائمه جماعات، حلقه‌های صالحین با بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندهای خود در جذب طلاب بومی، مدارس علمیه استان را یاری کنند.

مدیر حوزه علمیه سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی محصول حوزه‌های علمیه است، افزود: پشتیبانی و لبیک مردم به ندای امام(ره) و پشتیبانی از ولایت‌فقیه عناصر مهم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه همواره متکی به مردم متدین بوده است، خاطرنشان کرد: مردم متدین  پشتیبان حوزه علمیه بوده‌اند و شهرستان‌هایی نظیر شاهرود، دامغان و ... موقوفات حوزوی زیادی دارند که باید احیاء شود اما گرمسار موقوفات حوزوی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان با بیان اینکه طبق آمار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، سال گذشته گرمسار در حوزه موقوفات قرآنی رتبه اول کشور را داشت، گفت: ما باید سال آینده شاهد این باشیم که حوزه علمیه گرمسار در سطح کشور در عرصه علمی و معنوی و رشد موقوفات حوزوی حرف اول را زده است.

مدیر حوزه علمیه سمنان در پایان با تقدیر از تلاش ها و خدمات حجت‌الاسلام علی فرخ مدیر سابق مدرسه علمیه جوادالائمه علیه‌السلام گرمسار، حجت‌الاسلام محمدرضا موحدی راد را به عنوان مدیر جدید معرفی کرد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha