چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
کد خبر: 479099
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
کمپین مهمترین کارهای زمین مانده در حوزه علمیه

حوزه/ خبرگزاری ایسنا از کمپین مردمی «به نظر شما کارهای زمین مانده در حوزه علمیه چیست» که به تازگی خبرگزاری حوزه آن را منتشر کرد استقبال نمود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، خبرگزاری ایسنا از کمپین مردمی «به نظر شما کارهای زمین مانده در حوزه علمیه چیست» که رسانه رسمی حوزه  آن را منتشر کرد استقبال  نموده و در گفت و گویی با سردبیر خبرگزاری حوزه به جزئیات آن پرداخت که به این شرح است:

 
حسن صدرایی عارف در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قم، از کمپین "به نظر شما کارهای زمین مانده در حوزه علمیه چیست" که به تازگی راه‌اندازی شده‌است خبر داد و عنوان کرد: روز نهم بهمن‌ماه مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه با مقام معظم رهبری دیدار کردند و در این دیدار ایشان بر اولویت‌بندی و تمرکز روی کارهای زمین‌مانده حوزه علمیه تاکید کردند و این کمپین در راستای سخنان مقام معظم رهبری راه‌اندازی شد.
 
وی با بیان این‌که کمپین "به نظر شما کارهای زمین مانده در حوزه علمیه چیست" تا دوهفته آینده ادامه دارد، افزود: این کمپین را در سایت رسمی حوزه و صفحات فضای مجازی شروع کردیم و صدها نفر از طلاب و حوزویان شرکت کردند، همزمان مجموعه قابل توجهی از دیدگاه‌‌های مردمی و حوزویان را منتشر و در پایان به مدیران نهادهای حوزوی نیز ارسال می‌کنیم.
 
سردبیر خبرگزاری حوزه با اشاره به این‌که شروع کمپین‌های خبرگزاری حوزه با آیت‌الله اعرافی بود، بیان کرد: تا کنون کمپین‌های « ما را نقد کنید»، « اگر من جای رئیس دفتر تبلیغات بودم»، « سریال‌های دینی ماه رمضان را چگونه دیدید»، « هر طلبه، یک پیشنهاد» و « من و حاج‌آقا» توسط خبرگزاری حوزه راه‌اندازی شده‌است.
 
صدرایی عارف اظهار کرد: همه این کمپین‌ها از یک مبنا سرچشمه می‌گیرد و مبنا این است که رسانه اگر مطالبه‌گری نداشته‌باشد، رسانه نیست لذا ما به رسالت اصلی رسانه یعنی نقد و مطالبه‌گری می‌پردازیم و در این کمپین با رعایت حفظ حرمت شخصیت‌ها، دلخوری‌ها و نقدهای مردمی و طلاب حوزه را منتشر می‌کنیم.
 
وی در پایان با اشاره به این‌که در کمپین‌هایی که داشتیم مخاطب تخصصی یعنی حوزویان، مخاطب ما بوده‌است، گفت: کمپین‌های «من و حاج‌آقا» و « به نظر شما کارهای زمین مانده در حوزه علمیه چیست» فقط منحصر به طلاب نیست و عموم مردم و غیرحوزویان نیز می‌توانند دیدگاه خود را بیان کنند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha