شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، کمرنگ نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی را از توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: علیرغم اینکه دشمنان به دستاودهای انقلاب اذعان دارند، عده‌ای در داخل به دنبال ناچیز جلوه دادن این دستاوردها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در جمع مبلغین، مبلغات و روحانیون مستقر ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ابتدا به دنبال سرنگونی نظام طاغوت در داخل کشو بود، اظهار داشت: گام بعدی صادر کردن انقلاب اسلامی به سایر کشورها وسرنگونی تمام حکومت‌های طاغوتی بود و این همان چیزی است که مستکبران جهان را نگران ساخته است.

این مسئول فرهنگی با تاکید بر اینکه مبلغین و مبلغات باید در مقابل توطئه‌های دشمنان به ویژه در حوزه مسائل فرهنگی هوشیار باشند، تصریح کرد: آنها باید از فرصت ایام الله دهه مبارک فجر و فاطمیه برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بهترین استفاده لازم را ببرند.

وی با بیان اینکه در خصوص دشمنی مستکبران جهان با ملت ایران شکی نیست افزود: دشمنان به دنبال حذف فیزیکی این نظام هستند و حال که به توفیقی دست پیدا نکرده‌اند، درصدد منزوی کردن نظام هستند.

حجت الاسلام شریف حسینی کوهستانی با اشاره به شکست دشمنان انقلاب در چهل سال گذشته علیرغم همه تلاش‌ها و حربه‌ها، تصریح کرد: دشمنان اکنون برای تقابل با این نظام نفوذ و استحاله را پیش گرفته‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: دشمن با تربیت و بکار گیری عوامل تربیت یافته مبتنی بر فرهنگ غرب و نفوذ آن‌ها در جایگاه‌های حساس نظام به دنبال ضربه زدن به این کشور و انقلاب هستند.

وی، کمرنگ نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی را از دیگر توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: علیرغم اینکه دشمنان به دستاودهای انقلاب اذعان دارند عده‌ای در داخل به دنبال ناچیز جلوه دادن این دستاوردها هستند.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی گفت: اکنون که انقلاب به ایستگاه چهل سالگی رسیده عده‌ای به دنبال از بین بردن روحیه امید و گسترش شک و تردید در بین اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان هستند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha