پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
برداری

حوزه/ حجت الاسلام برادری گفت: برخی از مسئولین و وزارتخانه‌ها زمینه کارهای خلاف فرهنگ دینی و انقلابی را فراهم می‌کنند و برای نظام اسلامی این مسئله قابل تحمل نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام عیسی برادری، عصر امروز درهمایش علمای شیعه و سنی شهرستان تکاب که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به همت ناحیه مقاومت بسیج تکاب برگزار شد، اظهار داشت: امروز دوران شعار دادن نیست و بعد از چهار دهه از انقلاب اسلامی لازم است به آنچه که گفته می‌شود، عمل شود. باید امروز فرهنگ شهدا که همان فرهنگ جهاد و مقاومت است، در کشور جاری شود نه سلبریتی‌ها که خود مشکل ساز هستند.

وی با اشاره حواشی به وجود آمده در جشنواره فجر افزود: برخی از مسئولین و وزارتخانه‌ها زمینه کارهای خلاف فرهنگ دینی و انقلابی را فراهم می‌کنند و برای نظام اسلامی این مسئله قابل تحمل نیست و باید راهکار جدی برای مقابله با این تهاجم‌ها صورت گیرد.

امام جمعه تکاب بیان داشت: بسیاری از مشکلات کشور ریشه فرهنگی دارد؛ فرهنگ‌سازی و تربیت کودکان و نوجوانان بر مبنای دین، امروز مهم‌ترین وظیفه علما است و باید مساجد را در جهت تربیت نسل جدید انقلابی فراهم و آماده کنیم و نباید تربیت نسل جدید مورد غفلت قرار گیرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha