پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شورای هماهنگی مازندران

حوزه/ حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که امروز ایران به واسطه انقلاب اسلامی در دنیا عزت و اقتدار دارد، گفت: جایگاه منطقه ای امروز ایران اسلامی به هیچ عنوان قابل مقایسه با دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران یک شنبه شب در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در ساری برگزار شد، از انقلاب اسلامی به عنوان معجزه ای الهی در قرن حاضر یاد کرد و گفت: نهضت انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که هیچ یک از تحلیل گران و سیاست مداران بزرگ غربی احتمال وقوع چنین انقلابی را نمی دادند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که انقلاب اسلامی موجب تعجب سیاست مداران بزرگ جهان شد، افزود: پیروزی انقلاب نشان داد که اراده الهی بالاتر از همه قدرت های جهان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رژیم پهلوی در شرایط مشغول چپاول دارایی های ملت بزرگ ایران بود که مردم کشورمان در اوج فقر و محرومیت زندگی می کردند، بیان داشت:  انقلاب اسلامی موجب ایجاد پیشرفت های بسیاری در بخش های مختلف کشور شده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه  امروز به برکت انقلاب اسلامی امکانات رفاهی در همه مناطق کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: پیشرفت هایی که در چهل سال اخیر به واسطه انقلاب اسلامی شاهد آن بودیم از لحاظ آماری بسیار گسترده است.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که انقلاب اسلامی برای ملت ما عزت و اقتدار خلق کرده، بیان داشت: رژیم منحوس پهلوی با عملکرد خود عزت را از ملت ایران گرفته بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز ایران به واسطه انقلاب اسلامی در دنیا عزت و اقتدار دارد، افزود: جایگاه منطقه ای امروز ایران اسلامی به هیچ عنوان قابل مقایسه با دوران قبل از پیروزی انقلاب نیست.

مسئول شورای هماهنگی مازندران با اشاره به این که امروز دشمن از جایگاه و اقتدار ایران اسلامی هراس دارد، گفت: این همه فشار و توطئه اقتصادی علیه ایران اسلامی به دلیل قدرت  ملت ایران در جهان است و نظام های سلطه گر نمی توانند این مسأله را بپذیرند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی جهان را از دو حالت غرب و شرق نجات داد، بیان داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی خود به عنوان یکی از قدرت های جهانی از یک جایگاه رفیعی در دنیا برخوردار است.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که دشمنی استکبار با ملت ایران پایان ندارد و همواره وجود خواهد داشت، خاطرنشان کرد: دشمنی با این ملت به دلیل اصیل دین است و دشمن می کوشد دین را از صحنه اجتماع حذف کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha