جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ افتتاح  مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان استهبان توسط آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور پس از سفری سه روزه به استان فارس، شامگاه یک شنبه شیراز را به مقصد قم ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله علیرضا اعرافی، در رأس یک هیئت بلندپایه حوزوی، پس از سفر سه روزه دیار سومین حرم اهل بیت(ع)، شامگاه یکشنبه شیراز را به مقدس قم ترک ‌کرد.

مدیر حوزه های علمیه کشور از ۱۲ تا ۱۴ بهمن ماه در استان فارس حضور داشت و در جریان این سفر، برنامه های مختلفی از جمله سخنرانی در مراسم آغاز جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، جلسه با مسئولان دستگاه ها و نهادهای استان، بازدید از برخی مدارس علمیه، شرکت در جلسه شورای حوزه علمیه استان فارس، دیدار با طلاب شیراز و شهرهای همجوار، نشست با جامعه روحانیت شیراز، جلسه با جامعه اساتید حوزه استان، نشست با مسئولان و مدیران مدارس و دیدار با اساتید مدارس علمیه استان و  برگزار شد.

آیت الله اعرافی همچنین با سفر به شهرستان نی ریز، علاوه بر بازدید از مدارس علمیه خواهران، برادران امام مهدی(عج) و امام صادق(ع) و دیدار با اساتید و طلاب، در اجلاس نماز شرکت و به ایراد سخن پرداخت.

مدیر حوزه های علمیه کشور سپس به شهرستان استهبان رفت و مدرسه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان را نیز افتتاح کرد.

معاونان و مسئولان عالی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور نیز با سفر به شهرستان های مختلف استان فارس، در جریان برنامه ها، فعالیت ها و مسائل و مشکلات مدارس، اساتید و طلاب قرار گرفتند.

سفر آیت الله اعرافی و هیئت بلندپایه حوزوی به استان فارس، شامگاه یک شنبه پس از شرکت در جلسه جمع بندی مصوبات سفر که با حضور اعضای شورای حوزه استان برگزار شد، پایان یافت.

در این سفر، حجج اسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور در امور استان ها، محمدحسن نبوی معاون تبلیغ و امور فرهنگی، مهدی رستم نژاد، معاون آموزش، حمید ملکی معاون تهذیب و تربیت، محمود ملک دار مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان، محمد آبادی پیشه مسئول دفتر موقوفات و منابع پایدار، آقای سید مصطفی حسینی نژاد، معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین علی غیبی، مسئول بازرسی ویژه مدیریت حوزه و تنی چند از مسئولان حوزوی، آیت الله اعرافی را همراهی می کردند.

 

برای مشاهده کل اخبار و تصاویر سفر آیت الله اعرافی به استان فارس اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha