جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان

حوزه/فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۸ پیاده کردستان گفت: غیور مردان ایران با نقش آفرینی فرهنگ زینبی و فاطمی نگذاشتند تروریست های تفکیری داعش بر کشورمان سلطه پیدا کنند و حتی جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران اسلامی را به خود بدهند.

به گزارش خبرنگر خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، امیر سرتیپ ابوالفضل برزگری، شامگاه دیروز در یادواره شهدای شهرستان بیجار، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: باید گفت که ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن سال ۵۷ نقطه عطف رویدادهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران است و در این دهه روز رویدادهای بسیار مهمی در حوزه سیاسی، فرهنگی، نظامی و... در کشور روی داد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۸ پیاده کردستان گفت: امنیتی که امروز همه در کشور و منطقه داریم، مرهون و مدیون شهدا و ایثارگران این مرز و بوم است و در این بین مردم استان کردستان شهدای زیادی را برای قوام و تثبیت این کشور تقدیم این نظام نموده اند.

این مقام نظامی در ادامه بیان داشت: اگر بخواهیم از شهادت در فرهنگ اسلامی نام ببریم باید گفت که شهادت یعنی صداقت در حفظ امانتی که انسان آن را به عهده دارد.

امیر سرتیپ برزگری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد:  بدخواهان انقلاب برای نگرفتن جشن های چهل سالگی این نظام دست به هر توطئه ای زدند، اما به کوری چشمشان شاهد حضور پر شور مردم در مراسمات چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۸ پیاده کردستان در ادامه با اشاره به برخی از تحرکات در منطقه و تشکیل گروه های تکفیری ـ تروریستی در منطقه، اظهار داشت: غیور مردان ایران با نقش آفرینی فرهنگ زینبی و فاطمی نگذاشتند تروریست های تفکیری داعش بر کشورمان سلطه پیدا کنند و حتی جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران اسلامی را به خود بدهند.

این مقام نظامی با اشاره به اینکه قیام امام راحل علیه نظام ستم شاهی تاثیرات بسیار بزرگی بر منطقه و جهان داشت، اظهار داشت: اشاعه وحدت در جهان اسلام از برکات انقلاب و اندیشه های امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha