پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

​حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: دشمنان به صورت هماهنگ و کاملا محسوس جنگ تبلیغاتی خود علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی را آغاز کرده اند و با استفاده از امکانات رسانه ای که دارند به دنبال ایجاد اغتشاش در داخل کشور هستند.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی متعلق به همه ایرانیان است و نباید این انقلاب را منحصر به فرد یا گروه خاصی دانست.

امام جمعه مریوان با اشاره به اینکه همه ملت ایران برای به ثمر نشستن این انقلاب زحمات و سختی های بسیاری کشیده اند، بیان داشت: پیروزی ملت ایران بر رژیم ستم شاهی هدیه ای بزرگ برای مردم این مملکت بود که باید قدردان این فرصت باشیم.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دشمنی و کینه معاندان این نظام در 4 دهه اخیر، افزود: از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان دسیسه چینی های خود را آغاز کردند و تاریخ گواه است که این انقلاب اسلامی یک روز خوش ندید و هر روز با گروه ها و فرقه های مختلفی درگیر بوده است.

ماموستا شیرزادی در ادامه تاکید کرد: با این وجود، انقلاب از همه این مشکلات که دشمنان داخلی و خارجی برایش پیش آورده بودند به سلامت گذشت و اکنون در 40 سالگی این انقلاب مردمی و اسلامی هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان برنامه های بسیاری برای 40 سالگی انقلاب اسلامی دارند، بیان داشت: از ماههای پیش رسانه های برون مرزی دشمنان به صورت هماهنگ و کاملا محسوس جنگ تبلیغاتی خود علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی را آغاز کرده اند و با استفاده از امکانات رسانه ای که دارند به دنبال ایجاد اغتشاش در داخل کشور هستند.

امام جمعه شهرستان مریوان با تاکید بر اینکه کسی نمی تواند منکر برخی نارسایی ها در کشور باشد، گفت: در حال حاضر مشکلاتی در برخی از حوزه ها به مانند اقتصاد و... وجود دارد که معلول تحریم های یکجانبه دشمنان و نیز سومدیریت برخی از مسئولان است، ولی با این وجود هنوز ارکان نظام استوار است و از این همه دشمنی و کینه معاندان، این انقلاب الهی ان شاء الله هرگز آسیبی نخواهد دید.

این عالم اهل سنت ادامه داد: با این وجود ملت ایران در این 4 دهه نشان داده است که هرگز از آرمانها و اهداف والای خود کوتاه نخواهد آمد و تسلیم زورگویی هایی دشمنان نخواهد شد.

ماموستا شیرزادی اظهار داشت: از همه مردم مومن، انقلابی و با فرهنگ استان کردستان دعوت می کنیم که در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضوری پرشور و تاریخی داشته باشند تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha