جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به عظمت و شکوه انقلاب در ۴ دهه گذشته، گفت: پیوند امت با ولایت عامل ماندگاری انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی شب گذشته در سلسله نشست های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد چهار مردان قم برگزار شد، اظهار داشت:  مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد نظام ولایی و حاکمیت الهی در جامعه است که باید قدردان آن باشیم.

وی با بیان این که ایجاد نظام ولایی هدف ائمه اطهار(ع) بود، ادامه داد: امروز شاهد هستیم این مهم با تلاش ها و مجاهدت های مردم ایران به دست آمده و در دنیا می درخشد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی چهل سالگی انقلاب را مورد توجه قرار داد و گفت: چهل سالگی انقلاب عظمت و شکوهی است که باید قدردان آن باشیم.

وی ادامه داد: البته این شکوه و عظمت به آسانی به دست نیامده است به طوری که در این 40 سال دشمنان بارها تلاش کرده اند ملت غیور ایران اسلامی را از تحت حاکمیت نظام ولایی خارج ساخته و نظام طاغوتی را حکمفرما کنند و نتوانسته اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که ولایت فقیه حاکمیت حکم الله است، ابراز داشت: امروز هزینه عزت ، خداباوری و روی پای خود ایستادن را می دهیم، بیان داشت: دشمنان انواع توطئه ها و دسیسه ها را برای ضربه زدن به ولایت فقیه بکار گرفته اند اما هر بار این اقدامات آن ها به خودشان برگشته و شکست خورده اند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از تمامی فتنه های دشمنان سربلند بیرون آمده، تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طی این 4 دهه همواره رو به جلو حرکت کرده به طوری که امروز انقلاب به سرتاسر منطقه و جهان صادر شده است.

وی پیوند امت با ولایت را عامل ماندگاری انقلاب برشمرد و خاطر نشان کرد: این پیوند موجب ترس دشمنان شده در حالی که دشمنان از امت بی امام و امام بی امت هراس ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی بیان داشت: همراهی امت با ولایت باعث عزت، سربلندی و شکست ناپذیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود و نباید از این مهم غافل شویم.

وی ادامه داد: همان نقطه اصلی که دشمنان آن را نشانه گرفته اند، از میان بردن پیوند و اتصال مردم با ولایت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به زمینه سازی برای ظهور مهدی موعود(عج) اشاره کرد و ابراز داشت: امروز انقلاب اسلامی شرایط ظهور حضرت ولیعصر(عج) را فراهم آورده و می خواهد همه عالم را آماده ظهور منجی عالم بشریت بسازد.

وی ادامه داد: امروز نیازمند این هستیم که در فضای مجازی و واقعی از حقانیت نظام و رهبری دفاع کنیم و واقعیت را برای مردم بازگو کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی گفت: دشمنان نظام همواره با فتنه ها و نقشه های شوم به دنبال ضربه زدن به نظام هستند و در این راهبرد جدید خودشان به دنبال این هستند که مردم و به ویژه اقشار ضعیف را در برابر انقلاب قرار دهند.

وی به فشارهای اقتصادی دشمنان اشاره کرد و بیان داشت: ملت ایران اسلامی امروز تحت شدیدترین فشارهای اقتصادی قرار دارد اما این را دشمنان بدانند که مردم ایران تا آخرین قطره خون خود از انقلاب پاسداری می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در خاتمه خاطر نشان کرد: متاسفانه شاهد هستیم که برخی ندانسته پیاده نظام دشمنان شده اند و در سخنان و رفتارهایشان، نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha