شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

​حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: متاسفانه در این روزها شاهد نامه ۸ نفر از وزرای دولت به مقام معظم رهبری برای پذیرش معاهده FATF بودیم که درخواست های وزرا از رهبر انقلاب از روی احساسات و بی تدبیری بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان صبح امروز در جمع اساتید، معاونین و طلاب حوزه علمیه استان کردستان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران توطئه های خارجی و داخلی بسیاری را پشت سر گذاشته است تا به این مقطع تاریخی برسد، حال برخی به اصطلاح خودی ها در حال زدن تیشه بر ریشه این انقلاب و آرمانهای آن هستند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با انتقاد شدید از نامه 8 وزیر دولت به مقام معظم رهبری درباره برخی مسایل گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی علیرغم بسیاری از کم و کاستی ها و نیز دشمنی های معاندان همچنان استوار در جای خود ایستاده است و این همه نشات گرفته از درایت و مدیریت حضرت آقا دارد.

این استاد حوزوی با ابراز تاسف از کوتاه آمدن برخی از دولتمردان در مقابل زورگویی ها و باج خواهی های غربی ها، گفت: در نامه 8 وزیر دولت یازدهم روحانی به صراحت از مقام معظم رهبری درخواست کرده بودند که معظم له درباره مسئله FATF نظر مثبت داشته باشند که این خواسته تامل برانگیز است.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری پیش از آغاز گفتگوها درباره برجام از بدعهدی آمریکایی ها و اروپایی ها خبر داد بودند، گفت: مقام معظم رهبری به خوبی اوضاع سیاسی منطقه و جهان را رصد می کنند و از پیش برنامه های دشمنان را به خوبی تشخیص می دهند و سرانجام آن را می فهمند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: نوشتن نامه 8 نفر از وزرای دولت برای رهبری مقام رهبری درباره مسئله FATF را کاری غیرحرفه ای و از روی احساسات بود که بی شک رهبری خویش به خوبی می دانند که FATF تنها بهانه ای از سوی اروپایی ها و آمریکایی هاست.

این استاد حوزوی گفت: به خیال امضاکنندگان نامه به رهبر معظم انقلاب اسلامی در صورت تایید مسئله FATF توسط معظم له مشکلات اقتصادی کشور حل می شود، در حالی که اگر حتی جمهوری اسلامی به این خواسته نامشورع و غیرقانونی بیگانگان جواب مثبت بدهند، زیاده خواهی آنان بیشتر از پیش می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد شدید از وضعیت به وجود آمدن در آیین افتتاحیه جشنواره فیلم فجر امسال در تهران گفت: ملت ایران اسلامی انقلاب کردند که مظاهر فساد و بی بندوباری در کشور نباشد، ولی با کمال تاسف دیدیم که در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر امسال برخی از رفتارهای غیرشرعی و هنجارشکنی ها دیده شد که به هیچ وجه در شان نظام و ملت نبوده و نیست.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان تصریح کرد: متاسفانه در مراسم مذکور یکی از بانوان اقدام به تکخوانی در حضور حاضرین در مراسم همانند وزیر ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان فرهنگی کشور نمود که این حرکت ناپسند باعث شد که بسیاری از ارزشهای این نظام اسلامی زیر سئوال برود.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان ضمن درخواست از مسئولان مربوطه و نظارتی برای برخورد با متخلفان و عاملان به وجود آمدن این ناهنجاری فرهنگی و دینی در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، گفت: امیدواریم با مسببان این رویداد نامبارک و زشت در عرصه فرهنگی برابر قوانین اسلامی و کشور برخورد شود تا دیگر شاهد هنجار شکنی برخی از افراد مغرض و... در نظام مقدس جمهوری اسلامی نباشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha