چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
جشن تکلیف دانش آموزان تهرانی برگزار شد

حوزه/ حجت الاسلام فغانی از مبلغان منطقه ۲ تهران گفت: مراسم جشن تکلیف ۱۹ دانش آموز برگزیده مدارس این منطقه با همکاری مشترک مبلغان مدارس امین صادقیه تهران برگزار شد.

حجت الاسلام حمیدرضا فغانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با بیان اینکه جشن تکلیف دوره جدیدی در زندگی هر فرد است، اظهار داشت: جشن تکلیف یکی از وقایع مهم در زندگی هر نوجوان است که شیرین ترین لحظه‌های به یادماندنی را برای استقبال از تکالیف الهی به ارمغان می‌آورد.

وی ادامه داد: هر فردی که مکلف می‌شود باید آگاهی‌هایی از احکام دینی خود داشته باشد که توجه به نماز و روزه و رعایت برخی امور شرعی از جمله این احکام است.

این کارشناس دینی تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، این ایام فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های تکلیف ویژه دختران و پسران است تا بدین وسیله شکر و شادى خود را از این اتفاق مهم ابراز دارند.

حجت الاسلام فغانی در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا مراسم جشن تکلیف 19 دانش آموز برگزیده متوسطه دور اول از مدارس شهید جهانی نسب، شهید آندی، پژوهش، نمونه دولتی امام خمینی و شهدای بدر منطقه 2 تهران، با حضور والدین دانش آموزان و با همکاری مشترک مبلغان این منطقه در سالن اجتماعات مسجد امام جعفر صادق(علیه السلام) صادقیه برگزار شد.

وی افزود: سرود و همخوانی، اجرای برنامه حاملان قرآن، اقامه نماز جماعت و بیان برخی احکام شرعی از جمله برنامه‌های مراسم جشن تکلیف بود که شادی و شعف خاصی را برای دانش آموزان به ارمغان آورد. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha