پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
قرآن و عترت خانواده های طلاب

حوزویان/ نخستین دوره مسابقات قرآن و عترت خانواده‌های طلاب و روحانیون آذربایجان‌شرقی در بخش شفاهی با حضور ۲۶۰ نفر برگزار شد و نفرات برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، بخش شفاهی اولین دوره مسابقات قرآن و عترت خانواده‌های طلاب و روحانیون تبریز به همت معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی برگزار و برگزیدگان مورد تجلیل قرار گرفتند.

این بخش از مسابقات قرآن و عترت خانواده‌های طلاب در رشته‌های قرائت، حفظ و اذان بطور همزمان در شهرهای تبریز، ‌مرند و بناب با حضور ۲۶۰ نفر برگزار شد و نفرات برتر در رشته‌های مختلف معرفی شده و دیروز طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، نخستین دوره مسابقات قرآن و عترت ویژه خانواده‌های طلاب و روحانیون آذربایجان‌شرقی در سه بخش شفاهی، کتبی و علمی هنری در حال برگزاری است که بنابر اعلام معاونت فرهنگی مرکز خدمات استان، ۶۷۸ نفر در این مسابقات شرکت کرده‌اند که بیشتر متقاضی شرکت در بخش کتبی مسابقات هستند و این بخش اواخر بهمن ماه در مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام عابدی، معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی در این خصوص اظهار داشت: بیشتر خانواده‌ها در بخش کتبی این مسابقات شرکت کرده‌اند که منابع آزمون‌های کتبی را رابطان مرکز خدمات به مدارس ارسال می‌کنند و آزمون این مسابقات در اواخر بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: آثار بخش علمی‌ و هنری نیز به وسیله رابطان در حال جمع‌آوری است که پس از اتمام این مرحله در نمایشگاهی که به همین منظور برگزار می‌شود نمایش داده می‌شوند و هیئت‌داوران آنها را ارزیابی خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha