پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدرسه امام صادق(ع) نهبندان

حجت الاسلام والمسلمین نصیرایی گفت: اعتماد مردم به اين انقلاب ثمره اعتبار و آبروي هزار ساله روحانيت است و به واسطه انفاس قدسيه حضرت امام خميني(ره) و همين حوزه‌هاي علميه و ايمان و اعتقاد مردم ولايت‌مدار بود كه انقلاب تا اين مرحله پيش رفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام مجید نصیرایی در جمع مسئولین، اساتید و طلاب مدرسه علميه امام صادق(عليه السلام) نهبندان، ضمن تسليت ايام شهادت حضرت زهرا سلام الله عليها و گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: اعتماد مردم به اين انقلاب ثمره اعتبار و آبروي هزار ساله روحانيت است و به واسطه انفاس قدسيه حضرت امام خميني(ره) و همين حوزه‌هاي علميه و ايمان و اعتقاد مردم ولايت‌مدار بود كه انقلاب تا اين مرحله پيش رفته است.

وی با اشاره به نقش طلاب و روحانیون به عنوان الگوی جامعه اسلامی اظهار کرد: وظيفه ما طلاب در اين زمان بسيار سنگين است و بايد با تبلیغ آموزه های دینی و دستاور های نظام مايه مضاعف شدن اين عزت و آبرو باشيم.

مدير حوزه علميه خراسان جنوبي در ادامه با اشاره به اينكه مردم بايد از اعمال و رفتار ما درس بگيرند، افزود: از همين ابتداي طلبگي بايد تمرين مراقبت و تهذیب نفس را در خودمان پرورش دهیم، لذا اگر روحانيت خوب عمل نكند و دنبال حق نباشيم، ارزش‌هاي اسلامي و توحيدي در جامعه كم‌رنگ خواهد شد.

 در ابتداي اين جلسه حجت الاسلام خسروي مدير مدرسه علميه امام صادق عليه السلام ضمن بيان خير مقدم، از حضور مدير حوزه علميه خراسان جنوبي در منطقه محروم و مرزي نهبندان تشكر كرد.

وی گفت:‌ باید در مسیر محرومیت زدایی و پرورش انسان های کامل در منطقه تلاش کنیم،‌ که به فرمایش امام(ره) انقلاب اسلامی،‌انقلاب پابرهنگان است.

انتهای پیام/ ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha