پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رسانه ها

حوزه/ حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه وحدت و انسجام ملت ایران رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود، گفت: اتحاد، همگرایی مذاهب و قومیت ها و ده ها عامل دیگر زمینه های ایجاد یک حکومت اسلامی را در کشور فراهم کرد.

حجت الاسلام مسعود محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برای پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام ستم شاهی بیش از 2 دهه ملت شریف ایران به رهبری امام خمینی(ره) و سایر آزادیخواهان مبارزه کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه وحدت و انسجام ملت ایران رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود، گفت: اتحاد، همگرایی مذاهب و قومیت و ده ها عامل دیگر زمینه های ایجاد یک حکومت اسلامی را در کشور فراهم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه وظیفه همه ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دوچندان شده، تاکید کرد: امروز بعد از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مسایل و مشکلات بسیاری را دشمنان برای ما ایجاد کرده اند که باید از یک یک این موانع به سلامت عبور کنیم.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از بنگاه های خبری و رسانه ای غرب به صورت هماهنگ و منسجم و البته برنامه ریزی شده در حال تخریب چهره انقلاب به ویژه سیما و منظر حوزه های علمیه کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب تا زمانی که رهبری به مانند امام خامنه ای دارد از هرگونه آسیب و گزندی در امان خواهد بود، اظهار داشت: مدیریت مدبرانه امام خامنه ای در طول این سالها بسیاری از توطئه های خارجی و داخلی را خنثی نموده، لذا وجود ایشان برای ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران برکتی خدادادی است.

حجت الاسلام محمدی گفت: یکی دیگر از ترفندهای دشمنان جدایی انداختن بین روحانیون و سطوح مختلف جامعه است و با استفاده از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی تلاش بسیاری در این زمینه دارند.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که همه پشتیبان ولایت فقیه باشیم به این مملکت آسیبی نخواهد رسید، بیان داشت: ان شاء الله امتداد انقلاب اسلامی همان انقلاب حضرت مهدی(عج) خواهد بود، لذا همه وظیفه داریم که در تحقق این هدف الهی و خدایی از هیچ کوششی فروگذار نباشیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha